francuski:):):)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam:) potrzebuje jakiegoś listu z francuskiego na jutro:( a nie moge nic ciekawego znalesc:( pomozcie:(
proszeee:(
jakiegokolwiek?
tak jaki kolwiek:) tylko ze po polsku i po francusku
prosze Was:(:(
mam napisane kilka listow, i mysle ze na polski dasz arde przetlumaczyc samodzielnie. 1)moja ulubiona pogoda i co lubie wtedy robic-10zdan 2)list o wakacjach nad morzem (w czasie terazniejszym) 3)list o wakacjach w czasie przeszlym 4) list na temat urodzin i prezentu jaki otrzymalam (gl czas przeszly)
jakiś taki ciekawszy:):):)? mogłabys wkleic wszystkie??:)
plissss:(
pomozcie:(
Tu twoje dane miasto, le data /
Messieurs,

Je suis intéressé/e à un séjour linguistique en France et j'aimerais améliorer mes connaissances de langue. J'ai de bonnes/très bonnes/moyennes connaissances de langue. Je fréquente un lycée section de langue/scientifique/téchnologique en deuxième/troisième/quatrième/cinquième année et je vous saurais gré de bien vouloir m'envoyer des renseignements concernant vos stages de francais, le logement dans des familles, les prix et la durée des cours que vous proposez.

Veuillez gentiment me répondre au plus tôt possible et agréer mes meilleures salutations



Signature

Masz tu krotki liscik, tylko dopasuj - do siebie to jest skreśl niepotrzebne slowa
:(
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Pomoc językowa