samodzielnie do matury

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich. Mam nadzieję, że pomożecie mi w rozwianiu moich wątpliwości. Więc chciałabym zdawać maturę rozsz. z języka francuskiego. Właśnie skończyłam pierwszą klasę LO. W szkole korzystamy z podręcznika "deja vu 1", który uważam za beznadziejny (nie mam doświadczenia w nauce francuskiego, ale jakoś mi ten podręcznik nie leży). Poza tym moja klasa po roku nauki skończyła na 4 rozdziale(szok), oczywiście jest to zakres podstawowy, ale u mnie w szkole nie ma klasy z rozsz. francuskim. Przez wakacje sporo sama pracowałam i opanowałam czasy passe compose, future simple, l'imparfait, plus-que-parfait oraz passe recent i future proche, nauczyłam się również podstawowego słownictwa w zakresie medycyny, pracy itd. przerabiam kolene. Mam 2 pytania:
1. Czy jestem w miarę na bieżąco z materiałem, aby móc spokojnie się przygotowywać i zdać rozszerzenie?
2. Zamierzam samodzielnie uczyć się z podręcznika, który zaleciła mi moja nauczycielka od franca "connexions 2". Czy to dobry książka jak na poziom drugiej klasy?
connexions 2 jest dobrym podręcznikiem tylko trzeba go uzupełnić innymi materiałami. Podaj adres skrzynki to Ci je podeślę :)
Jeżeli sama tyle pracujesz, to zapewniam, że masz szansę zdać...
Nie przejmuj się podręcznikiem, bo też mam beznadziejny i stary [Champion1].
dziękuję bardzo, miło z twojej strony :)

[email]
No więc zabrałam się za connexions 2, i muszę stwierdzić, że bardzo ciekawa książka, i układ graficzny przejrzysty, chociaż już w 2 lekcji jest subjonctif, chyba trochę za szybko jak dla mnie? a w szkole mam właśnie unite 5 z deja vu 1 :) Mam pytanie do osób, które mają w szkole rozszerzony język francuski, co aktualnie przerabiacie, a co macie już za sobą? Chodzi mi głównie o zagadnienia gramatyczne i leksykalne, chcę po prostu zobaczyć jak dużo mi do was brakuje.
Jestem w podobnej sytuacji. Również korzystam z Connexions 2. Czy mogę liczyć na podesłanie "innych materiałów"? :-)