Początki francuskiego

Temat przeniesiony do archwium.
Zdecydowałem się na naukę francuskiego. Mam książki następujące:
-"Język francuski dla początkujących" Maria Szypowska;
-pas de probleme;
-assimil;
-kurs podstawowy edgard.
Od którego zacząć, który polecacie i dlaczego?
chciałabym Ci pomóc ale sama nie potrafię się nauczyć francuskiego, niestety :(
pomyśl o jakiejś nauczycielce. przynajmniej na początek.
Jestem raczej typem samouka.
Jak sie lubisz uczyc ?
Zacznij po jednej lekcji Szypowskiej i Assimila. Moja rada, taka jak dla Martynae (to forum do przeczytania).
Codziennie kontakt z francuskim. Lubisz słowniki obrazkowe ? Też są dobre dla poczatkujących.
Polacy nie doceniają swoich starych książek, które sa genialne. Antykwariaty mają teraz duży wybór.
"Premier dictionnaire en images" Pierre Fourre - rewelacja. Bardzo sympatyczny i prosty.
Kupiłam za złotowke. Szukaj, moze na Allegro.
Niestety nie da się samemu opanować tego języka. Jest zbyt trudny w wymowie i gramatyka również jest dość skomplikowana. Znam dwie osoby, które rozpoczynały samodzielnie naukę francuskiego. Obie zapisały się na jakiś kurs po krótkim okresie uczenia się samemu.
nauka bez nauczyciela to najlepszy sposób na utrwalanie błędów...
Dzięki, już zacząłem.
Raczej nie będę uczyć się z nauczycielem, bo nie sądzę żeby francuski był taki trudny.
Słownik obrazkowy mam z posna, jest świetny. Takiego samego używałem do nauki angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego.
Trzymam kciuki! Zweryfikuj później swoje umiejętności z jakimś native'm :)
Jak to jest Twój kolejny język, to nie widzę żadnych problemów.
Chociaż francuski jest specyficzny. Też życzę fantastycznych wyników.
a co z umiejętnością mówienia? jak się tego nauczyć samemu?