Króciótki List Motywacyjny - sprawdzenie.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
pokusiłam się o napisanie samej LM. Robiłam to z pomocą internetu. Czy ktoś mógłby rzucić okiem czy jest poprawny? Z góry dziękuję.

Aux principaux concernés,

J'aimerais travailler pour votre entreprise pour le poste de femme de ménage. Mes qualités principales sont vite des études et je suis ponctuelle et exacte.
Veuillez trouver mon CV.

Salutations distinguées,
Joanna Pelc
edytowany przez Pegi_Pegi: 10 lut 2016
Może tak:

Madame, Monsieur,

Suite à votre annonce, je vous adresse ma candidature pour le poste de femme de ménage dans votre entreprise.
Mon expérience du métier, ma fiabilité, ma ponctualité et ma rigueur sont des atouts que je suis prête à mettre au service de votre structure.

En espérant que je pourrais vous donner des éléments plus précis prochainement, je vous prie d’agréer, Madame, Monsieur, l’expression de mes salutations distinguées.

Joanna Pelc
Wow, chyba rzeczywiście ładniej brzmi... Mam nadzieję, że kiedyś będę równie dobra z francuskiego...
Chylę czoła,
jp
Echhhh, no coś Ty ;-)
To stały schemat , utarte frazy, zwłaszcza początek i koniec, dodałam tylko Twoje atuty:-) Jeśli chciałabyś coś jeszcze dłuższego, poszukaj w google "lettre de motivation femme de menage", wzorce są naprawdę niezłe.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa