prosze pomóżcie mi opisać moje miasto! :(

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo Was proszę ... muszę napisać pracę o moim mieście na jutro!
Jestem z francuza cienka jak barszcz :(

Napisałam coś próbnego po polsku, ale po francusku może odbiegać od tego tekstu... byleby się zgadzało, że małe miasteczko i takie tam...

Bardzoooooo proszę! I z góry dziękuję! Merci bien


XXX to małe miasto położeone na północy Polski. Mieszka tu ok. 40 000 mieszkańców. Bardzo lubię XXX, bo tu się wychowałam. Podoba mi się rodzinna atmosfera tego miasta. Na ulicach spotykam wielu znajomych, wszyscy witają się i uśmiechają. Mamy kilka niewielkich, modnych sklepików, kilka piekarni i aptek. Mamy też basen i stadion spotrowy (nieco mniejszy niż Stade de France). Ulice miasta są zadbane, jest park i miejsca wypoczynkowe, np. pizzerie i kluby fitness. Wiosną i latem XXX jest zielony i ciepły. 30 km od XXX jest morze Bałtyckie, mamy także ładne jezioro. Zimą pływamy na basenie. Miasto ma tez wiele zabytków, np kościół św. Jakuba.
Uwielbiam to miasto, bo jest bardzo ładne i czyste. Jednak myślę, że kiedyś stąd wyjadę...
PROSZĘ!!!!!!!
XXX est une petite ville du nord de la Pologne. 40 000 d'habitants y vivent. J' aime beaucoup cette ville où j'ai grandi. J'apprécie son atmosphère familiale . Dans les rues, je rencontre souvent beaucoup de gens que je connais; tous me saluent et me sourient. Nous avons quelques boutiques à la mode , quelques boulangeries et des pharmacies. Nous bénéficions aussi d'une piscine et d'un stade spotrowy??? (un peu plus petit que le Stade de France). Les rues de la ville sont soigneusement entretenues. Nous jouissons d'un parc et de divers lieux pour nous détendre , tels que des pizzerias et des clubs de remise en forme. Au printemps et en été, XXX est inondée de verdure et de chaleur. La mer Baltique ne se trouve qu'à 30 km . Nous pouvons également profiter d'un joli lac. En hiver nous allons à la piscine. Beaucoup de monuments ornent ma ville, par exemple l'église saint Jacob..
J' adore cette ville,sa joliesse et sa propreté. J'imagine pourtant ,qu'un jour, je la quitterai ....

Comment s'appelle cette ville aussi charmante ?

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa