Dzieciństwo

Temat przeniesiony do archwium.
musze napisać 10 zdań o swoich wspomnieniach z dzieciństwa, 10 zdań o miłośći i 10 zdań o feriach te dwa osttanie już mam ale nie wiem wogole jak napisać i co napisać w tym dzieciństwie. Wiec bardzo prosze o pomoc !

Pierwsze zdanie musi sie zaczynac tak : Je me souviens de... (wspominam sobie że.. ) z góry bardzo dziękuuje !
Napisalabys chociaz po polsku...
czesc ja rownuez musze napisac na francuski cos podobnego, pomoze mi ktos ? :/ Nie umiem rancuskiego i dlatego watpie zebym sobie poradziła...ucze sie dopiero pierwszy rok :( MOze by mi ktos pomogł to przetłumaczyc?

Z dzieciństwa pamietam wiele rzeczy, jak bawiłam sie z przyjaciołki w piaskownicy, jak chodzilismy do przedszkola...ale najbardziej pamietam wyjazdy nad nasze polskie morze Bałtyckie. Co roku w lipcu razem z rodzicami i ciocia Ala i Wujkiem Arkiem i ich synem Adrianem, jeździlismy na 2 tygodnie. Zwiedzilismy chyba cale wybrzeze, ma pełno zdjec z tego okresu, nigdy nie zapomne zachodow słońca, pływania statkiem, budowania zamków z piasku...ahhh to były czasy :) Szkoda ze juz nie jestem dzieckiem...


PROSZE POMOŻCIE, potrzebuje tego na jutro...inaczej bede miała problemy z nauczycielką :(
Z dzieciństwa pamietam wiele rzeczy, jak bawiłam sie z przyjaciołki w piaskownicy, jak chodzilismy do przedszkola...ale najbardziej pamietam wyjazdy nad nasze polskie morze Bałtyckie. Co roku w lipcu razem z rodzicami i ciocia Ala i Wujkiem Arkiem i ich synem Adrianem, jeździlismy na 2 tygodnie. Zwiedzilismy chyba cale wybrzeze, ma pełno zdjec z tego okresu, nigdy nie zapomne zachodow słońca, pływania statkiem, budowania zamków z piasku...ahhh to były czasy :) Szkoda ze nie jestem dzieckiem.
je me souviens beaucoup de mon enfance. Je me rappelle de jouer avec ma meilleure amie dans le bac à sable et d'aller avec elle à école maternelle. Mais je me souviens le mieux de nos escapades au bord de la mer Baltique. Chacque annee, avec mes parents, tante Ala et oncle Arek et leurs fils Adrian,
nous y allions pour deux semaines. Nous visitrions tout la marine. Nous avons pleins de photo de cette époque. Je n'oublierai j'aimais les couchés de soleil, promenades en bateau, de bâtir des châteaux de sable.... C'était un temps merveilleux et innoubliable. Je regrette de ne plus être un enfant.
Je me souviens beaucoup de mon enfance,Mais je me rappelle le mieux nos voyages a la mer Baltique des amusements On a eu habitude d'y alleravec ma tante ala, mon oncle arek et leurs fills adrian chaque annee, en mois de julliet par quinze jours. Nous avos visite presque tout d'un bord de la mer et meintnant j'ai beaucoup de photo Je n'oublierai jamais des coucher de soleil, promenades en bateau et construire des chateaux de sable. un temps de mon enfance a ete insouciants et pleines de joie, je tres regrette que je ne suis pas deja l'enfant....

nie powinno byc raczej tak ? oczywiscie + akcenty,
chyba ominęłam cos :D daje jeszcze raz:

Je me souviens beaucoup de mon enfance, des amusements avec me ami.Mais je me rappelle le mieux nos voyages a la mer Baltique des amusements On a eu habitude d'y alleravec ma tante ala, mon oncle arek et leurs fills adrian chaque annee, en mois de julliet par quinze jours. Nous avos visite presque tout d'un bord de la mer et meintnant j'ai beaucoup de photo Je n'oublierai jamais des coucher de soleil, promenades en bateau et construire des chateaux de sable. un temps de mon enfance a ete insouciants et pleines de joie, je tres regrette que je ne suis pas deja l'enfant....


sprawdzi ktos ? :) prosze:*
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa