bardzo prosye o pomoc i ratunek

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem studentką politologii, studiuje przez Internet. Mieszkam w niemczech a uczelnie jest w Łodzi. Francuski to mój koszmar, łzy z powodu tego przedmiotu wylewam. Jest to jeden z języków obowiązkowych. Nauczyciel daje nam ogrom prac domowych, na studiach pierwszy raz miałam doczynienia z francuskim, nie mam pojęcia jak się wymawia słówka, lub litery (bo z wykładowca kontaktuje sie jedynie prye meile), ale musze pisac wypracowania w tym języku. Próbuje od października, za niedługo egzaminy. Prace robimy w domu i odslamy meilem do sprawdzenia. Jak narazie nie było pracy której nauczyciel by mi nie odesłał do poprawki. Jestem w kropce, większość zadań jakie odsyłam jest robiona źle, nie ten czas, nie te słownictwo itp. Musze zaliczyć ten przedmiot i prosze o pomoc. Zostały mi 3 które juz 2 już mam odesłane,a jeśli ich nie zrobie nauczyciel nie zaliczy mi przedmiotu. Brosze pomóżcie mi.....nie mam do kogo sie zwrocić o pomoc.
___________________________________________________________

Jak reagujecie w następujących sytuacjach??

a) Qu'est-ce que vous faites quand vous vous êtes perdu?
b) Comment demandez le chemin?
c) Quels transports prenez-vous pour arriver à la place de destination?
d) Quelles sont les réponses des passants?

Napiszcie krótki dialog - zgubiliście się w czasie wakacji w jakimś mieście, co robicie? Rozmawiacie z przechodniem, on udziela wskazówek jak dojść do miejsca przeznaczenia, powodzenia!
________________________________________________________________________
Vous voulez partir en vacances en juillet et vous téléphonez au service pour demander quel temps va faire pendant votre voyage. La personne qui travaille au service de météo vous présente les prévisions (le dialogue)
___________________________________________________________________________
Wasza praca domowa-opiszcie w 10 zdaniach ulubioną pogodę i co w tym czasie lubicie robić, powodzenia