negacja z plus

Temat przeniesiony do archwium.
Nie wiem, czy w dobrym miejscu umieszczam temat, ale stwierdziłam, że muszę się komuś o to spytać. Od razu mówię, że jestem bardzo początkująca, więc nie śmiejcie się:) Więc przeglądałam sobie ostatnio tekst piosenki Edith Piaf "L'hymne a l'amour" i zaciekawił mnie ten fragment: "Dans le ciel plus de problèmes". Chodzi konkretnie o to, że widziałam gdzieś tłumaczenie tej piosenki i było to przetłumaczone jako "W niebie nie będzie więcej problemów", co w kontekście piosenki jest dosyć logiczne:) Czy to znaczy, że "plus" można stosować jako przeczenie równeż bez "ne" (wiem, że plus znaczy więcej, co daje mi dokładnie odwrotną wersję tłumaczenia:D). Tak samo w innej piosence jest:
"J’me voyais plus dans les miroirs,
depuis longtemps"

Pomocy. Tak szczerze, to nie wiem już co o tym myśleć.
1. czasownik
ne...plus- już nie
Yann NE fait PLUS de ski

2. rzeczownik
plus de+ NOM- więcej (czegoś)
moins de+ NOM- mniej (czegoś)

le plus de+ NOM- najwięcej(czegoś)
le moins de+ NOM- najmniej (czegoś)

3. przymiotnik

plus +adjectif- stopniowanie przymiotnika stopnia wyższego
le plus +adjectif= stopniowanie przymiotnika stopnia najwyższego

plus joli- ładniejszy
le plus joli- najładniejszy
Dans le ciel plus de problèmes- w niebie WIĘCEJ problemów

Je me voyais plus dans les miroirs depuis longtemps- Nie widziałam się długo w lustrze od dawna

W języku potocznym można opuścić NE
to samo z ne pas
Je sais PAS
Można opuścić NE w przeczeniu z czasownikiem, a nie z rzeczownikiem, bo tu ma inne znaczenie
Czyli może w przeczeniu nie być ani "ne" ani "pas"? Skomplikowane to:)
I to znaczy, że w tym niebie to jednak więcej problemów? Sorki, że post pod postem, ale nie umiem tu edytować. To mógłby mi ktoś przetłumaczyć ten fragment bo nie mogę złapać kontekstu:

Nous aurons pour nous l'éternité
Dans le bleu de toute l'immensité
Dans le ciel plus de problèmes
Mon amour crois-tu qu'on s'aime

Dzięki za pomoc:)