NKJO Sosnowiec

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 60
poprzednia |
Witajcie tegoroczni maturzysci wybierający się do II NKJO w Sosnowcu !!! :) wybiera sie ktoś na podstawowy francuski? jakie macie wyniki z matur? Pozdrawiam :) :) :)
Hej :) Wybieram się na franc z angielskim, bardzo mi na tym zależy. Z maturki ustnej 100% a z pisemnej podstawy 94 %.Mam jakieś szanse? Pozdrawiam :)
Hej:) Czy się dostaniesz? jestem tego pewna:) ja wybieram się na podstawowy franc...pisze tam coś o angielskim, ale mam cichą nadzieję, ze bedzie on na niskim poziomie,a może będzie nieobowiązkowy :>? Miałam 80% z ustnego, a 82% z pisemnego...Nie wiem czy się dostanę, ale to moje marzenie, właściwie jestem samoukiem....chce spróbować, mam nadzieję, że się uda:)
O, no właśnie, moze ktoś z was wie jak mają wyglądać zajęcia z angielskiego na specjalnosci francuski od podstaw? czy ten angielski będzie trwał przez cały czas trwania nauki?
Ja w sumie się zastanawiam nad Sosnowcem. Z pisemnej miałam 82% (porażka, na słuchaniu straciłam 9 punktów i do teraz nie wiem, jak to zrobiłam, eh..), z ustnej miałam 95%.. Ciekawe, czy gdzieś mnie w ogóle przyjmą.. Chociaż widziałam, że średni wynik matury podstawowej z francuskiego to 61%.
O, ja również miałam 82%....no i co robisz z tym wynikiem, podstawy czy zwykły francuski? ja się właśńie zastanawiam...
Hejo dziewczyny:-)
Do Sosnowca do NKJO,z cała pewnoscia sie kazda dostanie;-) nie martwcie się:-)!!! To peeewne;-) Chyba ,że ktoras startuje na Usia,tam bedzie gorzej...ale kto wie...

Hmm... a czemu żadna z Was nie chce iśc do Kolegium w gliwic?! Moim zd. ta szkoła jest o wiele lepsza poziomem-kadra...i nie tylko..niz ten Sosnowiec,ktory kazdy wielbi..nie mam pojecia dlaczego... ;-)
Gliwice gora!!
A plus !
Hejo dziewczyny:-)
Do Sosnowca do NKJO,z cała pewnoscia sie kazda dostanie;-) nie martwcie się:-)!!! To peeewne;-) Chyba ,że ktoras startuje na Usia,tam bedzie gorzej...ale kto wie...