francuski 2011/2012 KJO Gliwice

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!
Czy ktoś sie wybiera w tym roku na francuski do kolegium w Gliwicach?:)
Witam, też myślę o francuskim w nkjo-Gliwice,tylko chcialabym od podstaw,a nie wiem czy jest w tym roku?
Tak, nauka jest od początku:) Również się tam wybieram
To super! Jak sie ciesze ze ktos odpisal:D Tak, tak, jest od podstaw:D Inaczej bym tam nie szła bo po francusku umiem sie jedynie przedstawić:D
szkoda że tak nas malo tu
edytowany przez ola2221: 20 lip 2011
Cześć:) Ja tez jestem przyszlą studentką francuskiej na NKJO:) Z tym, ze zaocznie bo w tygodniu studiuje w Krakowie. Wiecie moze czy jest podany sylabus z podrecznikami?
Nigdzie jeszcze nie widziałam...
Hej:) Nie wiem czy podają spisy podręczników. Jak 3 lata temu zaczynałam tam angielski, to nic takiego nie bylo:)
edytowany przez alehan89: 26 lip 2011
Tak sie zastanawiam...Myślicie że można w trzy lata nauczyć sie porzadnie francuskiego? Ja na anglistyce przez trzy lata miałam lektorat, ale szczerze powiedziawszy nie nauczyłam sie zbyt wiele... Dlatego mam teraz watpliwosci bo to strasznie trudny język...A wy jak stoicie z francuskim?
Ale ogólnie jedno co wam moge powiedziec, to ze kolegium jest świetne, wykładowcy też strasznie fajni:D Z francuskiego kojarze tylko kilkoro z nich, ale mimo wszystko:D Dlatego wybieram sie na ten francuski. Raz sie żyje:D tak pisze wszystko na raz bo jutro wyjezdzam i chyba nie bede miec dostepu do neta przez pare tygodni:) W ogole to fajnie by bylo zorganizować jakąś integracje przed październikiem (jakieś piwo czy cos:D:D:D Zawsze raźniej by sie szlo na uczelnie tego pierwszego...:D:D:D
książki każdy wykładowca podaje na swoich zajęciach, nie ma tak jak w szkole ;)))
Ja w tym roku skonczyłam NJKO w Gliwicach, mam miłe wpsomnienia. Polecam! :)
Hej, nie wiecie może czy jest juz zamknięty nabór na filologie romańska zaocznie?
Zaocznej to chyba wcale nie otwierają, z tego co słyszałam