UŚ języki stosowane: język angielski + język francuski 2015/2016

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć wszystkim!
Może trochę szybko, ale jestem ciekawa, czy któryś z forumowiczów wybiera się na ten kierunek (jeśli oczywiście zda maturę ;) )? Czy ktoś studiuję ten kierunek? Może ktoś ma ochotę podzielić się swoimi wrażeniami? Czy osoba, która zna jedynie podstawy podstaw francuskiego da sobie radę na tym kierunku?

Pozdrawiam.
Cześć, studiuję obecnie na 3 roku ;) Powiem tak: dostałam się dzięki maturze rozsz. z angielskiego i przyszłam z praktycznie zerową znajomością francuskiego, a teraz chyba lepiej mówię po fr niż po ang :) Dużym plusem tego kierunku jest to, że naprawdę jest możliwość nauczenia się francuskiego przynajmniej na tyle, żeby móc w miarę swobodnie się komunikować, 1 rok to niestety kartkóweczki co najmniej raz w tygodniu, bo na 2 roku już są wykłady po fr. Ale za to potem na dyplomie są 2 języki :) Niestety, z każdym semestrem jest coraz mniej angielskiego i ten język zostaje zepchnięty na dalszy plan, przykładowo na 6 sem. mam JEDNE zajęcia z praktycznego angielskiego, reszta to fr. Zbyt mało jest też. wg. mnie, przedmiotów czysto tłumaczeniowych. Są zalety i wady, co się człowiek uharuje na tym kierunku to jego, ja jestem niezadowolona z wielu aspektów tego kierunku (i uczelni) ale gdybym mogła cofnąć czas to pewnie bym wybrała to samo ;) W razie dalszych pytań zapraszam na priv