Prosze o przetłumaczenie kilku zdań!!pilne ;)

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Moim zdaniem telefony komórkowe są bardzo przydatne.
Często ratują ludziom zycie.
Mozemy zadzwonic na policję czy pogotowie, gdy jest taka potrzeba.
Niestety, niekiedy ludzie, szczególnie młodzież, posiada je tylko dla szpanu.
Im lepszy model tym lepiej jestesmy postrzegani przez innych.
Uważam, że powinny nam słuzyć szczególnie do komunikowania sie z przyjaciólmi , rodzicami.
Poza tym bardziej nowoczesna komórka , kusi zlodziejów i zagraża przez to naszemu zyciu.
A mon avis des telephones portables sont tres pratiques. Ils sauvent tres souvent la vie humaine. On peut appeler a la police ou aux urgences quand on en a besoin. Malheureusement, les gens et surtout les jeunes les possedent juste pour montrer aux autres qu'ils sont cool. Tu es plus respecte quand tu as le meilleur portable. Je trouve que nos portables devraient nous servir a communiquer a notre famille ou nos amis. Chaque moderne modele est une tentation aux voleurs et c'est tres dangereux pour notre vie.
dziekuje ;)
Les téléphones portables sont,à mon avis,très pratiques.Ils permettent de sauver des vies humaines.
En cas de besoin,il est possible de joindre la police ou les services d'urgence.
Malheureusement,les gens,surtout les jeunes,ne les possèdent que pour montrer qu'ils sont cool.
On est plus respecté lorsque l'on dispose du dernier modèle.
Les portables ne devraient servir que pour communiquer avec notre famille ou nos amis.
Chaque nouveau modèle est une tentation pour les voleurs et met notre vie en danger.
dziekuje a mozesz mi przetłumaczyć, tego poprzedniego , dzisiejszego posta?prosze to bardzo pilne!!

»

Brak wkładu własnego