francuski- bardzo proste tlumaczenie 150slow

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

czesc. mam mega wielka prosbe
potrzebuje to na jutro wieczorem a nic nie ogarniam z francuskiego. Wystarcza tylko same podstawowe czasy. bardzo pilne, Z GORY WIELKIE DZIEKI !

Zycie na wsi lub w miescie. Jest to dylemat, który pojawia się od dawna.Opinie sa rozne .Ja preferuje zycie w miescie, które oferuje wiele atrakcji. W mieście jest wiele teatrów i kin, organizowane są rozmaite wystawy i spotkania z ciekawymi ludźm.Tu maja miejsce wazne kulturalne wydarzenia, koncerty i imprezy. Duza ilość sklepow i centrow handlowych daje mozliwosc dostania tego czego się chce.Jest także dobrze rozwiniety transport. Mamy mozliwość wyboru pomiedzy autobusami, taksówkami, a nawet metrem. W miescie mamy wieksze szanse dostania dobrej pracy i dużo miejsc w których możemy spotkać się ze znajomymi, m. in. bary. dyskoteki, kino. Zaleta jest tez wieksza mozliwosc poznania ciekawych ludzi niż na wsi. Łatwiej się tez usamodzielnić, rozpocząć życie na własny rachunek. Wystarczy trochę pieniędzy i można w pełni wykorzystywać uroki wielkiego miasta. Wada zycia w miescie sa na pewno halas i zle dla zdrowia zanieczyszczenia. Spokoj oraz swieze powietrze to glowne powody dla jakich moglbym przeprowadzic się na wies ale poki jestem mlody, zycie w miescie mi odpowiada. Jednak mam plany aby w przyszlosci przeprowadzic się na wies gdzie zycie jest duzo spokojniesze i zdrowsze.
rty
La vie à la campagne ou en ville. C`est un dilemme qui apparaît depuis longtemps. Moi, je préfere la vie en ville qui nous offre une masse d`attractions. En ville il y a beaucoup des théâtres et cinemas, il s y trouve differents expos et des rencontres avec des gens intéresents. Ses places ici ont des trés importants événements cultureles, des concerts et des fêtes.
Grand nombre des magasins et supermarchés donne de la possibilité d`avoir ce qu`on veut. Il y a aussi le transport urbain trés bien developé.nous avons le choix entré le bus, taxi et même metro. En ville nous avons plus de chance devoir le bon travaille et nous avons plein d`edroits ou nous pouvons rencontrer des amis, par example dans le bar, des boîtes de nuits, des cinemas. Le privilége d`habiter en ville c`est da la possibilité de rencotrer de gens plus interesants que a la campagne.Il est plus facile de devenir indépendant et commencer une vie à sapropre compte.
Il suffit un peu d`argent et tu peut pleinment profiter des qualites de la grande ville. Le seul defaut c`est le bruit et la polutoin qui sont mouvais pour la santé. Le calme et l`air fraîche c`est des principale causes pour qoui je pourais de demenager à la campagne mais étant jeune , la vie en ville me convient. Quand même j`ai des projets à l`aveir de demenager à la campagne ou la vie est beaucuop plus calme et sain.

« 

Pomoc językowa