Witam, byłby w stanie ktoś przetłumaczyć to na język francuski?
Z góry dziękuje za poświęcony czas :D
SILNIK B18C4 (206km posiadam wykres z hamowni) – Całość została wystrojona
- Wałki rozrządu b16b (ek9)
- regulowane kółka rozrządu Vision
- Wtryski paliwa 310 (H22A JDM)
- Pompa paliwa ITR b18c6
- Kolektor ssący Skunk2 ( rozwiercony )
- Przepustnica Skunk2 (rozwierona )
- Dolot, parówa carbon yowai ss + stożek Fujita
- Filtr na odmę
- Korek oleju Skunk2
- Korek zaworu vtec Skunk2
- Osłona świec Skunk2
- Chłodnica gruba z ek4
- Kolektor wydechowy 4-1 / 2,5’ RMF Drag style
- Układ wydechowy cały 2,5’ na dwóch tłumikach m-tech
ZAWIESZENIE
- Gwint AP ( przejechane max 2000km )
- rozpórka przód góra oem
- Koła lato 16’ Integra JDM (wypiaskowane i pomalowane na śnieżną biel)
- Nakrętki szpilek Tpr z tulejką , kolor polar
Układ hamulcowy ( swap z MB6 )
- Przód 282mm , nowe tarcze ATE + klocki ferodo Dsperformance
- Tył 260mm , nowe tarcze ATE + klocki ferodo
- Pompa jak i serwo hamulcowe 1’ z preludy H22
WYPOSAŻENIE WNĘTRZA
- Konsola 2 din USDM
- Cup holder
- Dimmer
- Oem podłokietnik
- Tarcze zegarów indiglo spoon style by moman
- Siedzenia obszyte skórą, słupki podsufitka obszyta alcantarą
- wszystkie głośniki JBL podłączone do wzmacniacza
- Radio pionerr
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
- Dokładka przód ek9 style
- Dokładka tył Si style
- Lampy przód ( czarny środek )
- Lampy tył Si USDM
- W tym roku samochód został pomalowany na kolor czarny, wszystkie ogniska korozji usunięte poprzez wypiaskowanie.
- całe podwozie zabezpieczone przed korozją
Rzeczy wymienione w tym roku:
-została wymieniona szyba przód (podczas wyjmowania uszczelki pękła, mam zdjęcia)
-filtr oleju, olej
- nowy alumulator
- przeguby zewnętrzne
- gumy przgubów wewnętrznych
- łozysko oporowe
- łozysko na kole zamachowym
- łozysko na wałku w skrzyni
- pasek od alternatora
- pasek od wspomagania
- linki hamulca ręcznego