prosze o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Brdzo prosze o sprawdzenie i poprwienie moich bledow. temat to opis osoby. jezeli ktos moze to bardzo prosze o pomoc bo sama lepiej nie potrafie tego napisac.

Cette personne est plus effangue eu giraffe. Il etre krotkie , jour le chignon. Est bien construit, poniewaz il aller na siłownie. Est tourious souriant eu bocoupe tell. Est bone inteligentli eu bone lernet. Il like fit sport. Bone play in volleyball. Bone like aller in janse en bluze. It etre long leg. Il etre hands. Est personna distingue, promesse



Ta osoba jest bardzo wysoka i chuda. Ma krotkie, jasne włosy. Jest dobrze zbudowany ponieważ czesto chodzi na silownie. Jest zawsze usmiechniety i duzo mowi. Jest bardzo inteligentny i dobrze sie uczy. Lubi uprawiac sporty. Bardzo dobrze gra w siatkowke. Jest pomocna osoba i potrafi kazedego rozmieszyc. Ubiera sie na sportowo. Bardzo lubi chodzic w dzinsach w swetrach. Ma badzo dlugie nogi. Ma rowniez duze dlonie. Jest odoba odpowiedzialna i wstydliwa.
C'est une persone qui est mince et longe.Elle a les cheveux blonds et courts.C'est un garcon qui est bien fait parce que il frequente souvent à la piscine(basen).Il est bavard et très souriant.Il est très inteligent et travalleur. Il aime faire du sport.Il est très servible et très comique.Il porte les vetêments sportifs mais il porte aussi les jeans et les blousons(bluzy).Ce garçon a les jambes longs et les mains très grandes.C'est une personne qui est responsable,sage mais parfois pudibond.Pozdrawiam Goska
bardzo dziekuje za pomoc...;)

« 

Kultura i obyczaje

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie