Witam serdecznie! mam prośbę czy ktoś mógłby sprawdzić treść listu jaki mam wysłać francuzom ponieważ wyjeżdżam do pewnej rodziny jako fille au pair i musze im napisać dokładne dane kiedy bym do nich zawitała. niestety jakoś tak niepewnie się czuje we władaniu francuskim, mam nadzieje ze do wyjazdu zdolam jakos bardziej ugruntować swoją wiedze;) narazie musze liczyć na to że ktoś będzie mógł mi pomóc, za co z góry dziękuję.
Chers Madame et Monsieur ...,
Je m'excuse auprès de vous de je n'ai pas repondé de votre e -mail mais j'était très occupée par des devoirs dans mon école.
J'ai trouvé un avion à Paris à l'aeoport Charles de Gaulle, mais je ne sais pas si c'est une bonne solution..? Voulez vous écrire moi qu'est ce que vous pensez à cet proposition?
ARRIVéE le dimanche 5 Août
Kraków: 7H55
Charles de Gaulle: 10H10
PAris Montparnasse: 15H50
Dax: 20H03
et RETOUR le mardi 28 Août
Dax: 9:10
Pari Montparnasse: 13H45
Cgarles de Gaulle: 19H35
Kraków: 23H35
Je suis très contetnte que je passe le aout avec vous et votre famille. Pour moi c'est très importante de parler en francais car je voudrais passer le bac(z francuskiego).
Je pense que je (sprostam państwa oczekiwaniom i caly moj pobyt u was i praca bedzie udany).
Je sois nager et j'aime passer le temp à la piscine.(w kuchni równiez daje sobie rade wiec mysle ze z opieką nad dziećmi nie będę mieć problemów)
Mais vous pouvez ecrirai plus longuement à ce sujet.
amicalement
..
MAm nadzieje ze ktoś będzie mógl sprawdzić to w jak najszybszym czasie poneiważ musze to wyslac tym francuzom jeszcze w ten weekend. Z góry dziekuje:]