prosze o sprawdzenie :(

Temat przeniesiony do archwium.
Hej. Prosze spr mi odp na pytania poniewac bedzie to na spr..a chciałabym chociaz miec mniej wiecej poprawne odp. :(

zad1
1.Prener-vous rarement ou regulierement des resolutions?
oui, je prendre une resolutions.
2. A quels moments les prener- vous en general?
je prendre mon resolutions apres l'ecole( rok szkolny?)
3. Quel type de resolutions prener-vous?
Le resolutions est prendre bien. (uczyc sie lepiej?)
4. Les respecter-vous?
Oui, je m'etudier( starac sie?) que ne pas sortir a la maison avec mon amis tous le jours.

zad2.
1. Est-ce qu'il existe dans votre pays des sites Internet ou des magazines qui parlent de regime? Qu'en penser vous?
Je pense que des sites Internet ou des magazines qui parlent de regime c'est ne pas bien resolutions prace que la jaunne fille croire que c'est au regime aide( poniewaz wierza , że im to pomoze)

2. Que penser-vous des personnes qui suivent un regime?
Je pense que c'est bon resolutions cher personne potele( dla osób pulchnych).

3. Faites-vous attention aux choses que vous manger? Pourqoui?
Je faire attention aux choses que ja manger parce-que je suis au regime et pour son bien etre.

4. Que manger-vous, en general?
En genral, je manger le fruits et le legums.

jeszcze takie pytania jak mam napisac: Osoby które sie odchudzaja maja ku temu powody?

z góry dziekuje i przepraszam za brak akcentów.
pomóżcie prosze :(
Tego sie chyba nie da poprawic... Wez zeszyt,ksiazke i przede wszystkim jakis slownik! Zacznij odmieniac czasowniki przez osoby, no bo jak to, w bezokoliczniku chcesz wszystko powiedziec?
Kiedy przepisujesz z tablicy, zwroc uwage, ze to takie dziwne, male R, to wcale nie jest R tylko Z...
Jak nie bedziesz wychodzic do domu z twoim przyjaciolmi codziennie, tylko co drugi dzien, to moze uda Ci sie zaliczyc ten sprawdzian...
rozumiem. popracuje nad tym i postaram sie poprawic błedy

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - tłumaczenia