mój ulubiony pojazd, proszę o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć. proszę o sprawdzenie krótkiego tekstu, stworzonego przeze mnie. logicznośc treści moze nie jest zachwycająca, ale cóż pisać na taki glupi temat. Zależy mi więc zeby przynajmniej nie było "Kalu jeść" :) Z góry dziękuję za pomoc.
Po Polsku:
Mój ulubiony środek transportu
Moim ulubionym pojazdem jest rower. Lubię jeździć rowerem ponieważ pomaga w utrzymaniu kondycji. Ważne jest również, że nie zanieczyszcza środowiska. Bardzo lubię wycieczki rowerowe. Jeżdżąc rowerem można podziwiać widoki. Co więcej rowery nie są drogie w dzisiejszych czasach.

Moja próba przetlumaczenia.
mon véhicule préféré
La bicyclette est mon véhicule préféré. J'aime monter la bicyclette parce qu'il aide à garder la santé physique. Il est aussi important que les bicyclettes ne polluent pas d'environnement. J'aime des voyages de cyclisme. Le fait de monter la bicyclette nous pouvons admirer de belles vues. Ce qui est plus les bicyclettes ne sont pas chères de nos jours
Mon vehicule prefere est un velo. J'aime bien faire du velo car il aide de tenir une condition. c' est tres important aussi, qu'il ne fait pas des pollutions. j'aime bien des promenades en velo. on peut aussi admirer des paysages pendant qu'on fait du velo. En plus dans notre temps les velos ne sont pas du tout chers.

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie