Pardon de ne pas avoir écrit depuis longtemps, mais je n'avais pas beaucoup de temps. J’espčre que tu ne m’en veux pas.03.06.2007 ŕ 6h30 on part rendre visite a ton école. On roulera en autobus, ce qui est fatiguant. Cependant, le voyage durera longtemps. L’arrivée est prévus a 3h00.j’espčre que je vais enfin rencontrer tes parents et ta petite sśur dont tu m’avais tant parlé .Je te remercie beaucoup pour la visite guidée que tu me feras de paris. Je voudrais voir en priorité la cathédrale notre dame, le Louvre et aussi l’allée des champs Elysée.
Przepraszam, że nie pisałam, ale nie miałam zbyt dużo czasu. Mam nadzieje że się na mnie nie gniewasz. 03.06.2007 o godzinie 6.30 wyruszamy z wizytą do twojej szkoły. Będziemy jechać autobusem, co jest bardzo męczące. Ponieważ podróź będzie trwała dość długo. planowany przyjazd do Paryża będzie ok. godziny 3.00 Mam nadzieje że poznam wkońcu Twoich rodziców i młodszą siostre o której tak dużo mi pisałeś. Dziękuje Ci bardzo że oprowadzisz mnie po Paryżu. Najbardziej chciałabym zobaczyć katedre Notre-Dame, Luwr, a także aleje pól elizejskich.