Wycieczka do Marseille, poprawa - pomocy

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, proszę o pomoc w poprawie błędów. Pewnie będą to głupie błędy, jestem początkujący i myśle, że dla kogoś kto potrafi mi pomóc nie będzie to wielkie wyzwanie. Jest to list 'zaproszenie dla przyjaciela na wycieczke do Marsylii'
Po polsku: Drogi przyjacielu
Na wstępie chciałbym pozdrowić całą Twoją rodzine. Postanowiłem napisać do Ciebie list bo mam pewną propozycje wspólnej wycieczki. Otóż dnia 1 października zamierzam pojechać do Marsylii w celu zwiedzenia tego pięknego miasta na południu Francji. Jest to prawdziwa okazja - wycieczka jest bezpłatna. Teraz przedstawie Ci krótko plan podróży. O 6.00 rano wylot prywatnym samolotem z lotniska(Lublinek), koło 8 będziemy w Paryżu, a o 9 na miejscu. O 10 zwiedzimy Vieux Port. Następnie planuje zjeść w restauracji ' Chez Marius Et Fanny '. Gdy już pojemy musimy wsiąść na statek i dopłynąć do zamku IF. Planuje to na 14.30. Zleci nam do jakiejś 16 - więc gdy wrócimy musimy się spieszyć. Zwiedzimy jeszcze tylko bazylike Notre - Dame - de - la - Garde i największa atrakcja tego dnia - 19.00 Marsylia kontra Real Madryt na stadionie Vélodrome! Powrót planuje na 23? Jak widzisz plan jest bardzo ciekawy i liczę, że uda się nam razem pojechać. Odpisz szybko!
Pozdrawiam, "IMIĘ"

Francuskie:De le chemin l'ami