o Paryżu:/ :( POMOCY

Temat przeniesiony do archwium.
Hej:) na wstepie zaczne ze z francuskiego jestem ciemna masa.... jedyne co umiem to przedtswic sie;] i wlasnie dlatego potrzebuje PoMoCy w tłumaczeniu. Dokładnie chodzi o tekst do przetłumaczenia z polskiego na francuski o Paryzu. Kto mogł by sie zreflektowac niech sie wpisze, a ja potem podam tresc do tłumaczenia( tekst nie bedzie długi, krotko co che zobaczyc w paryzu) z góry dzieki:)
^_^
podaj ten tekst, zobaczymy co da się zrobić:)
Paryz jest stolica Francji. Symbolem jest WIEŻA EIFFELA. Jest to piękne miasto do którego chciałabym bardzo pojechac. Bardzo chciałabym zobaczyc łuk triumfalny, KATEDRe NOTRE-DAME, która kojarze z czasow dzieciństwa kiedy ogladałam bajke o dzwonniku z notre dame oraz oczywiście wize eiffela. Bardzo chciałabym spacerowac nad Sekwana wieczorami oraz móc delektowac się pyszna kawa siedząc w kawiarni i nigdzie się nie spieszac. Będąc w Paryżu poznała bym wielu ciekawych ludzi ich obyczaje i kulturę. Mam nadzieje, ze wkrótce moje marzenia o wyjezdzie do Paryża się spełnia.

To tyle:)
Pris c'est la capîtale de France dont le symbôle est la tour eiffel. C'est une belle ville où je voudrais aller. A Paris je voudrais visiter L'Arc de Triomphe et la Cathédrale Notre-Dame qui me fait rappeller le dessin animé "Notre-dame de Paris" que je regardais quand j'étais petite. Les soirées je passerais en me promenant au bord de la Seîne et ne me délectant, du caffé délicieux pris dans l'un des nombreux bistros parisiens. A Paris je ferais connaissance de beaucoup gens intéressants,je connaîtrais leur coutumes et leur tradition.J'éspère que mes rêves se réaliseront je partirai visiter cette ville magnifique.
oczywiście nie PRIS tylko PARIS
acha i la Tour Eiffel wielkimi literami...ale ze mnie gapa
i jeszcze do poprawy ostatnie zdanie: J'éspère que mes rêves se réaliseront et je partirai visiter cette ville magnifique.
dziekiiiii wielkie:D:*
skad te dziwne akcenty?

capitale
symbole
Seine
café
j'espère

>Paris est la capîtale de France dont le symbole est la Tour Eiffel.
>C'est une belle ville où je voudrais aller. A Paris je voudrais
>visiter L'Arc de Triomphe et la Cathédrale Notre-Dame qui me
rappelle le dessin animé "Notre-Dame de Paris" que je regardais quand
>j'étais petite. Les soirées je passerais en me promenant au bord de la
>Seine et me délectant du café délicieux pris dans l'un des
>nombreux bistros parisiens. A Paris je ferais connaissance avec beaucoup de
>gens intéressants,je connaîtrais leur coutumes et leurs
>traditions.J'espère que mes rêves se réaliseront et je
>partirai pour visiter cette ville magnifique.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Studia językowe

»

Życie, praca, nauka