Bardzo proszę o sprawdzenie i poprawie. Pilne ;)

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o sprawdzenie i poprawienie błędów wiem, że są i na pewno jest ich dużo. Przyznaje się, że pisałam z google tłumacz, szczerze na francuskim pani nic nas nie uczy a dużo wymaga. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Salut Caroline.
Comme vous le savez déjà, je vais sur un long week-end de vacances avec son petit ami à Prague. Nous quittons le jeudi et retour le dimanche soir. Nous irons en voiture avec des amis. En week-end de mai sera un beau temps ensoleillé. Nous espérons que la météo ne se décomposent pas. A Prague, nous avons réservé l'hôtel Kampa. Alors à Prague, nous voulons explorer le monastère de Strahov, Renaissance du palais du Belvédère, Golden Lane, une réplique de la Tour Eiffel à Paris, le Pont Charles et la Place de la Vieille Ville. Nous espérons que nous serons tous en mesure de visiter et passer le temps et se détendre. Nous voulons également aller au parc aquatique de Prague afin d'être en mesure de se détendre. J'espère que le prochain voyage, nous organiserons ensemble. Je vous souhaite un bon week-end. Parlez-en à moi dans une brève et à écrire comme vous avez passé un week-end de mai.
Beata Cordialement

A tu po polsku:
Czesć Karolina.
Jak już wiesz wyjeżdżam na długi weekend majowy z chłopakiem do Pragi. Wyjeżdżamy w czwartek i wrócimy w niedzielę wieczorem. Pojedziemy samochodem ze znajomymi. W majowy weekend ma być piękna słoneczna pogoda. Mamy nadzieję, że pogoda się nie zepsuje. W pradze mamy zarezerwowany hotel Kampa. Podczas pobytu w Pradze chcemy zwiedzić Klasztor na Strahowie, Renesansowy Belweder, Złota Uliczka, replika paryskiej wieży Eiffela, Most Karola i Rynek Starego Miasta. Mamy nadzieję, że uda nam się wszystko zwiedzić i będziemy mogli miło spędzić ten czas oraz odpocząć. Chcemy też iść do aqua parku w Pradze, aby móc się zrelaksować. Mam nadzieję, że następny wyjazd uda nam się zorganizować razem. Życzę ci miłego weekendu. Odezwij się do mnie wkrótce i napisz jak ty spędziła majowy weekend.
Pozdrawiam Beata