POMOCY przy liscie, chodzi o prace. WAZNE

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo chce wyjechac do francji ale problem jest w tym ze musze napisac po francuski list, cos probowalam skleic z tlumacza, ale nie wychodzi. Ucze sie hiszpanskiego i za bardzo nie podobne te jezyki:)Brat siedzi w Angli nie moze tlumaczyc, bardzo mi zalezy na tym. PROSZE mocno i dziekuje z gory.

Cher Madame et Monsieur,

Bonjour a vous et a toutes de votre famille!
Co u państwa słychać? Mam nadzieję że wszystko dobrze, że przede wszystkim cała rodzina jest zdrowa.Ja parę dni temu zdałam wszystkie egzaminy na moich studiach i już za niedługo wrócę do domu na wakacje, z czego się bardzo cieszę. Ciekawa jestem, co słychać u Odreuy? Czy nadal pracuje i przede wszystkim jak układa jej się na studiach? Jestem pewna, że radzi sobie świetnie.
U mnie wszystko jest jak najlepiej, szczególnie, że, jak już pisałam za parę dni zaczynam wakacje i będę mogła trochę odpocząć po całym roku nauki. Na początku chciałabym spędzić trochę czasu z rodzicami, bo w czasie studiów przyjeżdżam do domu dosyć rzadko i to tylko na parę dni, na weekendy. Na resztę wakacji nie mam jeszcze żadnych planów i właśnie dlatego też piszę do Państwa. Chcę zapytać, czy będzie możliwe, żebym przyjechała do Państwa do pracy w czasie zbiorów. Jestem pewna, że jeszcze jest trochę za wcześnie na to, żeby powiedzieć, ile osób będą Państwo potrzebowali do pracy i kiedy zbiory się zaczną, ale piszę już teraz, aby Państwo wiedzieli, że chciałabym u Państwa pracować. Szczególnie, że bardzo zależy mi na tym, żeby mógł razem ze mną przyjechać także mój brat - ma na imię Łukasz i jest rok starszy ode mnie ( więc ma 22lata). On też tak jak ja jest studentem, dlatego jeżeli zbiory zaczęłyby się wcześniej w tym roku oboje możemy przyjechać już 16 sierpnia i jeżeli trzeba będzie możemy też zostać na cały wrzesień, bo u nas studia zaczynają się na początku października. Łukasz jest wysokim i silnym chłopakiem dlatego mógłby nosić kosze
Bardzo nam obojgu zależy na tej pracy, a mój brat poza tym uczy się francuskiego, więc mógłby poćwiczyć dodatkowo język. Ja też mówię już dużo lepiej po hiszpańsku, więc na pewno z porozumiewaniem nie byłoby kłopotów.
Mam nadzieję, że zastanowią się Państwo nad naszym przyjazdem, bardzo bym się cieszyła.
Przesyłam pozdrowienia dla całej Państwa rodziny – dla mamy, dla Odreuy i jej męża a także dla Sandrine.
Bonjour à vous et à toute la famille!
Comment allez-vous? J'espère que tout va bien et que tout d'abord toute la famille est en bonne santé. Il y a quelques jours j'ai passé tous mes examens à la fac et je vais donc bientôt rentrer à la maison, pour y passer les vacances, dont je suis très heureuse. Je me demande comment va Odreuy. Est-ce qu'elle travaille toujours et surtout comment elle se débrouille à la fac? Je suis persuadée qu'elle n'a le moindre problème.

Troszke pozmienialam, zeby nie powtarzac slow. Przepraszam, ale z braku czasu nie przetlumacze reszty. Ty juz jestes po egzaminach a ja mam ich jeszcze kilka przed soba. pozdrawiam
Chez moi tout va bien, surtout que, quand je l'ai déjà éctit, dans quelques jours je vais commencer les vacances et je pourrai enfin me détendre après toute l'année que j'ai passé à apprendre. Le début de vacances je voudrais passer avec mes parents car au cours de l'année universitaire je rentre à la maison assez rarement et de plus à chque fois que j'y vais je ne peux y rester que quelques jours. Pour la reste du temps je n'ai rien prevu pour l'instant et c'est justement pour ça que je vous écris. Je voudrais vous demander s'il y aurait une possibilité de venir travailler chez vous pendant des.........Je sais que c'est un peu tôt pour savoir de combien de personnes vous auriez besoin et quand est-ce que les........se commenceront, mais je vous écris maintenant pour que vous sachiez que j'ai vraiment envie de travailler pour vous, d'autant plus que je tiens beaucoup à ce que je puisse venir avec mon frère de 22 ans qui s'appelle Lukasz. Lui aussi, il est étudiant comme moi et si les......commencait cette été plutôt on pourrait venir tous les deux le 16 août et s'il faut on y restera jusqu'à la fin de septembre car on commence l'année universitaire au début d'octobre. Lukasz est un grand garçon qui grâce à sa force pourrait .......

« 

Życie, praca, nauka

 »

Życie, praca, nauka