Chyba ze chodzi o tzw. "disscussion", wtedy wygląda to nieco inaczej.
Wtedy na początku piszesz dwa ogólne zdania łączące się z problematyką, w kolejnym akapicie podajesz temat, którym się będziesz zajmować (w tym przypadku te pytania) i na koniec wstępu piszesz czy będziesz tezy bronić czy potwierdzać.
I teraz, w zależnośći od różnych czynników, np. wymogów nauczyciela, albo piszesz tylko argumenty za albo tylko przeciw, albo dwa takie i jeden taki etc. - koniecznie z przykładami.
Na koniec robisz "conclusion" czyli zakończenie, które w zgrabny sposób jeszcze raz w skrócie przedstawia Twoje argumenty. Drugą częscią zakończenia jest "elargissement", czyli zdanie lub pytanie otwarte, które łączy się z tematyką, ale mogłoby posłużyć jako temat nowej rozprawki:)
Uwagi dodatkowe:
nie używaj osób: "je", "on", nous", ale raczej staraj się uogólniać;
unikaj sformułowań banalnych i oklepanych oraz "hors sujet" - po prostu trzymaj się ściśle tematu;
zachowaj w miarę możliwości równowagę w długości argumentów oraz między wstępem i zakończeniem;
koniecznie używaj tych "mots de liason"/"connecteurs logiques":)
powodzenia:)