prosze o poprawienie błędów

Temat przeniesiony do archwium.
Witam jestem zielona z francuskiego no ale coś ze słownikiem napisałem żeby nie było że nic nie robie ;] a więc mam taki tekst do przetłumaczenia:

Na ilustracji jest turysta który spaceruje, mężczyzna który się opala, dzieci grające w siatkówke i dziewczyna która kąpie się w morzu.

mój tekst,

Sur illustration est touriste quel promeneur, cavalier quel se basaner , enfance desquels joue dans volley - ball et fille quelle se baigner la mer.

Prosze o poprawe z góry dzięki
czyżby nikt nie dostrzegał błędów ? co jest :)
jasne, że widzę. chwilowo nie mogę wyjść z podziwu, bo nigdy nie widziałem tylu naraz
haha mówie ze jestem zielony, licze na Ciebie :)
ochłonąwszy proponuje króciutką lekcję, która z pewnością wyjdzie ci na dobre:

Sur l'illustration....i tu dalej wszystko sp.....

1. formą określającą położenie i istnienie czegoś jest "il y a" (there is - bo pewnie ci coś mówi)
2. każdy rzeczownik musi byc poprzedzony rodzajnikiem. w tym wypadku każda z osób musi mieć swój rodzajnik nieokreślony (do wyboru masz un, une), może będzie miało rodz. okr.
3. quel to zaimek pytający, używany w pytaniach. ty tutaj potzrebujesz zaimka względnego QUI
4. wszystkie czasowniki odmieniają się we francuskim. model odmiany 1 grupy masz już w zeszycie
5. cavalier - WTF? nie wiem, czego szukałeś, ale mężczyzna to un homme. poszukaj jeszcze raz w słowniku
6. enfance - jak wyżej. poszukaj
7. grac w.. to jouer au (jeśli tak jak tu dyscyplina ma rodz. męski)
8. kąpać się w morzu to se baigner dans la mer

teraz twoja kolej
jeszcze jedno - nie wiem, na ile poprawne jest se basaner. na pewno poprawne jest se bronzer
samo bronzer tez moze byc rzadziej sie juz uzywa czaswonika se bronzer:)
nie wiem, czy częściej. googlom w tym względzie średnio ufam. zwrotna forma jest logiczniejsza
Sur illustration est un touriste qui se promene, un homme qui se bronze, une enfants qui jouer au volley - ball et fille qui se baigner dans la mer.