bardzo prosze o pomoc..

Temat przeniesiony do archwium.
czy moze ktos mi pomoc napic dialog..ktory bedzie mowila ze poznalam nowa osobe, ktora byla troche dziwna i opisuje ja kolezance w jakich okolicznosciach ja poznalam i jak sie zachowywala....bardzo prosze o pomoc...blagam o pomoc
ehhhhhh, moglabys sie choc troche sama wysilic............

- Salut Anne,
écoute ,, hier j'ai vu une fille très bizzarre. Elle avait les cheveux rouges et grasses. Je pense qu'elle ne les a pas lavés pendant des mois...!
- AH bon? Tu l'as vue où?
- Hier , à l'arrêt de bus. Tout le monde l'a regardée. En plus elle était habillée tout drôlement, une robe jeune, des chaussures rouges, un grand chapeau sur la tête, tu t'imagines ça??
- Tu rigoles?
-Non, c'est vrai. On dirait qu'elle n'était pas tout à fait normale. Elle parlait à elle - même et ...........

no kawal roboty masz odwalony, teraz wysil sie sama troche.....
pozdrawiam
Powodzenia
Marlena
ehhhhhh, moglabys sie choc troche sama wysilic............

- Salut Anne,
écoute ,, hier j'ai vu une fille très bizzarre. Elle avait les cheveux rouges et grasses. Je pense qu'elle ne les a pas lavés pendant des mois...!
- AH bon? Tu l'as vue où?
- Hier , à l'arrêt de bus. Tout le monde l'a regardée. En plus elle était habillée tout drôlement, une robe jeune, des chaussures rouges, un grand chapeau sur la tête, tu t'imagines ça??
- Tu rigoles?
-Non, c'est vrai. On dirait qu'elle n'était pas tout à fait normale. Elle parlait à elle - même et ...........

no kawal roboty masz odwalony, teraz wysil sie sama troche.....
pozdrawiam
Powodzenia
Marlena
niunia18, podbjam ci posta, w ktorym napisalam ci czesc dialogu o spotkaniu z dziwnie wygladajaca i zachowujaca sie dziewczyna....:)

pozdrawiam
marlena

« 

Inne

»

Pomoc językowa