Proszę o sprawdzenie listu

Temat przeniesiony do archwium.
Mam prosbe - jak w temacie - aby ktos znajacy dobrze francuski sprawdzil moje 'wypracowanie'. Mialam odpisac w 10 zdaniach na list Diany i Petera do Ivesa, w ktorym Diana i Peter przyjmuja zaproszenie do Francji na 3 miesiace i prosza o to, aby Ives pokazal im Francje oraz pytaja o to, czy ma 2 samochod. To dla mnie bardzo wazne, aby ta pierwsza praca domowa byla jak najlepsza;) Z gory dziekuje:*

Chers Diana et Peter,
C'est fantastique que vous arrivez en France!
Je suis desolé, mais j'ai vendu ma dexième voiture... Mais à côté de ma maison il y a un bureau de location des voitures.
Quand vous arrives je prendrai deux semaines de congé pour vous presenter la France. Je voudrais que vous voyiez Paris et mon région - la Bretagne. Je passerai avec vous une semaine à Paris - nous visiterons la Notre-Dame, le Sacre Coeur, le Musée d'Orsay, le Centre Georges Pompidou, le Musée du Louvre et, bien sûr, la Tour Eiffel et l"Arc de Triomphe.
Puis nous allerons en Bretagne et je vous presenterai ce région. Je suis sûr que la Bretagne vous plairez. Nous boirons les vins, mangerons les escargots, ecouterons la musique bretogne et rencontrons mes amies.
J'attends à votre arrivée.
Grosses bises
Ives
Prosze, bardzo prosze o odpowiedz...!
Naprawde chcialabym, zeby list byl bez zadnych powaznych bledow a jestem osoba roztargniona wiec moglam czegos po prostu nie zauwazyc...
To dla mnie wazne...
czesc nie ucze sie juz 2 lata fr ale znalazlam pare bledow oto one:
c'est fantastique que vous ARRIVIEZ(bo to subjonctif present)
nie pisze sie dexieme ale douzieme (drógi)
quand vous ARRIVEREZ
puis nous IRONS
DES VINS ,DES ESCARGOTS(poniewaz nie jiesz i nie pijesz wszystkiego co sie znajduje na swiecie)
nousECOUTERONS
LA MUSIQUE BRETAGNE
POZDRAWIAM
AHA ALE TEGO NIE JESTEM PEWNA SPRAWDZ JESZCZE W SŁOWNIKU WYDAJE MI SIE ZE REGION JEST RODZ ŻENSKIEGO ALE NIE DAM SOBIE GŁOWY UCIĄĆ WTEDY BYŁO BY MA REGION
la musique BRTEONNE
oups! sorry powinno być Bretonne
:)
Z TYM BRETAGNE TO JA TEZ PRZEGIEŁAM PRZEPRASZAM
jeszcze jedna poprawka do listu :
j'attends votre arrivée
dziekuje Wam bardzo,bardzo, bardzo:*:*:*:*:)
douzième to nie drugi tylko dwunasty! drugi to deuxième! MA région - oczywiscie rodzaj zenski!
Paris - nous visiterons Notre-Dame, le Sacre Coeur, le Musée d'Orsay, le Centre Georges Pompidou, le Musée du Louvre et, bien sûr, la Tour Eiffel et l'Arc de Triomphe.
Puis nous irons en Bretagne et je vous MONTRERAI ceTTE région. Je suis sûr que la Bretagne vous PLAIRA. Nous boirons DU VIN, mangerons DES escargots, ecouterons DE la musique bretoNne et rencontrons mes amies.
Qurcze, kto tam jeszcze uczy z "Sans Frontières 2" ten podręcznik jest b.dobry, ale już jakieś passé z 8 lat. I go nie drukują. Czekam na wieści:)
Dziekuje Ci bardzo invitée:*
Teraz to juz w tym liscie na pewno nie ma bledow;)


A uczyc sie bede najprawdopodobniej z ksiazki "Cafe creme 2"
Temat przeniesiony do archwium.