jak napisać życzenia świąteczne

Temat przeniesiony do archwium.
Witam
Pomóżcie mi proszę napisać życzenia świąteczne.A może jest jakaś stronka jak napisać.Podajcie proszę kilka przkładów.Pozdrawiam.
Joyeux Noël et Bonne Année ! Je vous souhaite un joyeux Noël, et une nouvelle année 2007 pleine de bonheur !!!
A l’occasion du Nouvel An, je vous souhaite une bonne et heureuse année 2007, une excellente santé et le succès dans tous vos projets !
http://www.bonjourdefrance.com/n4/a22.htm

na tej stronce jest tekst ze slownictwem o swietach i nowym roku
Joyeux Noël et Bonne Année!
Et surtout la réussite dans la vie aussi bien en amour qu’en travail !
Dzięki duża BUŚKA PA.
Jeszcz coś, zapomniałam Tobie napisać że jestem początkująca i nie rozumiem całego tekstu z tej stronki którą mi podałeś.Jeśli nie jest to dla ciebie problemem to proszę przetłumacz mi ten tekst.Bardzo proszę. Z góry dziękuję. pa.
niestety to jest dla mnie problem!
tekst jest dosyc dlugi i mimo ze nietrudny, to zajeloby to sporo czasu,ktory wole wykorzystac inaczej... mam nadzieje, ze zrozumiesz

skoro tekst jest za trudny na twoj poziom to nie ma sensu go tlumaczyc; bo i tak nauczycielka bedzie wiedziec ze to nie twoj tekst

podalam linka na wszelki wypadek dla osob ktore beda chcialy skorzystac ze slownictwa
Nic się nie stało.I tak jestem pod wrażeniem że poświęciłeś mi swój czs.Wspaniałe jest to że ludzie się nie znają a sobie pomgają.Fajna rymowanka co ?A tak na marginesie to edukację w szkole skończyłam już bardzo dawno teraz uczę się franca bo to piękny język,poza tym na naukę zawsze jest czas bez względu na wiek .Trzeba tylko chcieć. pozdrawiam.
moze poszukaj bardziej zrozumiałych lub krótszych tekstów na stronach które podałam w tym temacie, być może coś Ci się przyda:

http://www.francuski.ang.pl/boze_narodzenie_6852.html
Dario jesteś super dziewczyną bardzo dziękuję za pomoc. Duża buśka pa.