baaardzo proszę o pomoc! błagaaam...:(

Temat przeniesiony do archwium.
Drodzy, moi, Kochani! Mam wielkie problemy z przetłumaczeniem tekstu...Jestem początkująca i musze opowiedzieć o swoim mieszkaniu...pomożecie?
Mieszkam w bloku w czystej i spokojnej dzielnicy Leszna otoczonej zielenią. Bloki położone są w centrum Leszna, dzieki czemu mogę w każdym momencie pójsć do miasta. Posiadam trzypokojowe mieszkanie, z dużym i przestronnym balkonem,na którym posadzone są różne kwiety i krzewy, dzięki czemu czuję się jak w ogrodzie. Moim ulubionym miejscem w domu, jest oczywiście mój pokój, który urządziłam według własnego gustu. Całe mieszkanie urządzone jest dosyć nowocześnie,nie brakuje tam jednak stylowych antyków. Bardzo lubię mój dom, ponieważ kojarzy mi się, ze spokojem i bezpieczeństwem. Nie zamieniłabym go na żaden inny.
Proszę - pomóżcie mi to przetłumaczyć, bo ja już się sama w tym gubię:( proooszę...
Commence d'abord, ensuite on t'aidera si vraiment tu n'y arrives pas ;-)
ojej...nie ma pojęcia co napisałeś:( hm...tracę już nadzieję, nikt mi nie chce pomóc, a moje próby przetłumaczenia są tak marne, że nawet sobie nie wyobrażasz...pomożesz mi?
Pewna jestes, ze sie uczysz francuskiego ? Bo jak nie zrozumialas tego co napisalem, to mam watpliwosci :-D …
No, zlituje sie :

Mieszkam w bloku w czystej i spokojnej dzielnicy Leszna otoczonej zielenią.
J'habite un immeuble du quartier de Leszno, tranquille et entouré de verdure.

Bloki położone są w centrum Leszna, dzieki czemu mogę w każdym momencie pójsć do miasta.
Les immeubles sont situés au centre de Leszno, ce qui me permet (à tout moment) d'aller en ville.

Posiadam trzypokojowe mieszkanie, z dużym i przestronnym balkonem,na którym posadzone są różne kwiety i krzewy, dzięki czemu czuję się jak w ogrodzie.
J'ai un appartement trois pièces, avec un grand balcon où j'ai planté différentes fleurs et arbustes, grâce auxquels je me sens comme dans un jardin.