Prosze o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
Conjuguer les verbes suivants au future simple.

1.Nous___________(voyager) de nuit.
2.Le bus__________(auriver) tot dans le matinee.
3.Tu______________(mettre) des vetements de pluie pour aller en Brefagne.
4.Ils______________(prendre) le TGV.
5.Vous___________(domir) dans la chambre qui donne sur la cour.
6.Je_____________(magner)avant de partir.
7.On_____________(partir) de bonne heure.
8.Elles___________(reserver) leurs billets.

będe wdzięczna za rozwiązanie tego zadania i przetłumaczenie na polski.Z Góry dziekuje i pozdrawiam
sa slowniki i strony z odmiana czaswownikow, a ten czas do skomplikowanych nie nalezy
http://www.la-conjugaison.fr/
1.Nous voyagerons de nuit.
3.Tu mettras des vetements de pluie pour aller en Brefagne.
4. Ils prendront le TGV.
5.Vous dormirez dans la chambre gui donne sur la cour.
6.Je mangerai avant.
7. On partions de bonne heure.
8.Elles reserveront leurs billets.
jak sie uczyc?
jak sie uczyc?
jak sie uczyc?
on partira de bonne heure
proszę o sprawdzenie:) tam jest pewnie mnustwo błędów:/ tekst ma brzmiec tak:

Jest to list którego autorem jest Krzysztof. On mieszka w Paryżu. podczas swojego pobytu zwiedza Luwr, Notre Dame, spaceruje po wybrzeżach Sekwany. Ma problem ponieważ brakuje mu pieniędzy, wiec pisze list do swojego taty, zeby mu je przesłał. Opowiada o swoim życiu w Paryżu, o swoim mieszkaniu które jest zbyt drogie. Krzysztof obserwuje ogłoszenia i gazety, żeby znaleśc nowe mieszkanie.Chce zarobić, więc planuje sprzedawać obrazy i uczyć młodsze dzieci angielskiego. Przyjaciela radza mu, żeby wystawił ogłoszenie w gazecie. Mimo swoich problemów, Krzysztof jest zadowolony ze swojego pobytu w Paryżu,ale jest mu trudno ponieważ zycie w Pryzu jest bardzo drogie.

Est co lettre, dont auteur est Christophe.Il habite a Paris. Comme son lieux.Il visite le Luwr, de Notre Dame et Il faut se promener sur les bords de la Seine. Il a probleme que Il a manque d'argent, donc ecrire a son papa pour que envoye.
Il racontre a son vie a Paris et son la chambre, desquels est trop chere. Il regarde les annonces et journals , pour que trouver noveaux la chambre. Il veux gagner, donc planifie vendrer les dessins et enseigner des jeunes enfants d'anglais. Ses amis conseillons exposer ennonce a journal. Malgre les problemes Christophe est tres content, a son sejour a Paris, mais est difficle,parce-que la vie a Paris est tres chere.

dzieki z góry;)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia