Opis miejsca do którego chciałabym pojechać

Temat przeniesiony do archwium.
La place où je voudrais voyager est New York. Cette ville se situe aux États-Unis à littoral l'est dans le New York État. Entre le et Poznań est .... km. (Ciekawostką jest, że) Aux États-Unis habitons ..... Polonais. New York se divise sur cinq quarties: Manhattan, Brooklyn, Queens, Bronx et Staten Islands. J'aime bien cette ville, parce que c'est là beaucoup choses intéressants, par exemple Broadway, le Central Park, le Pont de Brooklyn, la Statue de la Liberté, l'Empire State Building, le Metropolitan Museum of Art ou Times Square. Times Square est la rue, où chaque année se passe la plus populaire du jour de l'An. Broadway est l'arrondissement de Manhattan et le théâtre. Et le Metropolitan Museum of Art est l'un des grands musées au monde. Les emblémes de New York est forcément le jeune taxi et mentionée ci-dessus Statue de la Liberté. New York est le centre de la culture et l'art mondial et je pense que cette raison de voyager là.

Miejscem do którego chciałabym pojechać jest NY. To miasto znajduje się w Stanach Zjednoczonych na wschodnim wybrzeżu w stanie Nowy Jork. Między nim a Poznaniem jest .... km. Ciekawostką jest, że w USA mieszka .... Polaków. NY dzieli się na 5 dzielnic:... . Lubię to miasto, bo jest tam dużo interesujacych rzeczy np. ... . Times Square jest ulicą, gdzie co roku odbywa się najpopularniejsza impreza sylwestrowa. Broadway jest dzielnicą Manhattanu i jest teatrem. A MMA jest jednym z największych muzeów na świecie. Symbolami NY są na pewno żółte taksówki i wyżej wspomniana Statua Wolności. NY jest centrum kultury i sztuki i myślę, ze to jest powód, by tam pojechać.

Prosiłabym o poprawienie błędów, których może być niestety sporo.

« 

Nauka języka