Witam. Czy podany tekst jest prawidłowo przetłumaczony?
"Gdybym nie mieszkał w Krakowie chciałbym zamieszkać w Barcelonie. Jednym z najstarszych miast Hiszpanii jest Barcelona. Nigdy tam nie byłem, ale chciałbym tam zamieszkać. Barcelona jest drugą metropolią w kraju i jednym z jego najważniejszych portów handlowych. Liczba mieszkańców miasta wynosi 3,2 mln.Barcelona to Jedno z najładniejszych miast Europy. Znana jest ze stadionu Camp Nou - największy obiekt sportowy w Europie oraz z najlepszej drużyny piłkarskiej na świecie. Można tu zobaczyć dużo zabytkowych budowli, np. sławna katedra Sagrada Familia, aleja Ramblas, Park Güell, dzielnica Barri Gotic, klasztor Montjuic oraz muzea i galerie. Jednym z ważniejszych terenów w mieście jest wzgórze Montjuic. Na jego szczycie góruje zamek z XVII wieku."
"Si je n'avais pas vécu dans Krakowie je vis à Barcelone. Une des plus anciennes villes d'Espagne est de Barcelone. Je n'ai jamais été là-bas, mais je voudrais y vivre. Barcelone est la deuxième métropole du pays et l'un de ses plus importants ports commerciaux. Nombre d'habitants est de 3,2 mln.Barcelona est l'un des plus belles villes en Europe. Il est connu de la Nou Camp - la plus grande installation du sport en Europe et avec la plus grande équipe de football dans le monde. Vous pouvez voir beaucoup de bâtiments historiques, tels que célèbre cathédrale de la Sagrada Familia, Ramblas, le Parc Güell, quartier Barri Gotic, Montjuïc monastère et les musées et les galeries. L'un des domaines majeurs de la ville est la colline de Montjuic. Au sommet du château imposant du XVIIe siècle."