nauczyciel francuskiego

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

Chcialbym sie dowiedziec czy mozna po pedagogice w systemie zaocznym ubiegac sie o prace jako nauczyciel francuskiego? Niestety musze sie przekierunkowac, poniewaz w moim obecnym zawodzie nie ma pracy, a myslalem zawsze o mozliwosci nauczania innych. W moim miescie jest tylko pedagogika i zastanam sie nad tym czy konczac 3 letnia pedagogike i robiac egzamin w Alliance Francaise mozna nauczac w szkole? Czy potrzebna jest skonczona filologia, romanistyka lub kolegium nauczycielskie? Z gory dziekuje za odpowiedz odnosnie tego, jakie kryteria trzeba spelnic, zeby zaczac nauke w szkole. Z tego co wiem, potrzebne sa praktyki, a studiujac zaocznie jest taka mozliwosc?
nauczycielka francuskiego tez daje takie szerokie perspektywy ze lepiej znajdz sobie inny kierunek!ja jestem taka nauczycielka i jade myc gary do francji...bo skonczenie romanistyki=bezrobocie...moje kolezanki juz myja;(
Tak wiec w jaki sposob mozna wykorzystac w zyciu jezyk francuski, aby dobrze na tym wyjsc?
Sek w tym, ze nie tak latwo pojechac do Francji, zeby myc gary, bo jakby nie patrzec jest tam nadal okres przejsciowy:(Wiec jesli masz jakies upatrzone miejsce to daj znac - [email]
Wole myc gary we Francji, niz nie miec zadnej pracy. Tam nawet za takie prostackie zajecie placa krocie, a w naszym "kochanym" kraju i moim "miescie" jedyna szansa na zarobek jest praca w supermarkecie lub ewentualnie staz absolwencki, ktory po roku konczy sie nagle i nie ma mowy o zwyklej umowie, chyba, ze masz rodzine na wysokich stolkach lub szeroookie plecy. Po co pracodawca ma zatrudniac stazyste skoro robi dla niego darmo i jeszcze co miesiac ma placone z urzedu pracy za niego. Najlepiej wywalic po roku i zatrudnic nowych naiwniakow.
Szkoda slow.