Exupery - reportaże!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, mam prośbę do studentów romanistyki (i nie tylko).
Jestem studentką filologii polskiej i piszę pracę magisterską na temat twórczości A. de Saint-Exupery'ego. Zajęłam się omawianiem tych pozycji, które są ogólnodostępne, czyli Małym Księciem, Ziemią..., Nocnym Lotem, Pocztą... ale niestety moja promotorka wymaga ode mnie znajomości treści jakich kolwiek reportaży które napisał. Czy Wy jako studenci nie omawialiście któregoś z owych reportaży na literaturze francuskiej? Byłabym wdzięczna za podanie mi także dobrej książki która traktuje ogólnie Literaturę francuską początku XX wieku.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
nie przypominam sobie, były ciekawsze rzeczy niż S-A :)
maiło być S-E.
Nie wątpię, że były ciekawsze "rzeczy" niż S-E , ale tego nie musisz komentować-ja proszę o pomoc a ty odpisujesz zupełnie nie na temat!Nie tego oczekuję od inteligentnych studentów...
nie na temat?
skoro chcesz na temat: N I E , N I E O M A W I A L I Åš M Y, P R Z Y K R O M I

może na innych uczelniach mieli więcej czasu, aby coś o nim wspomnieć, my (nie)stety nie
no i po co sie wogole odzywales? kolezanka prosila o pomoc a nie o jakies beznadziejne komentarze, ktore ni jak nie maja sie do tematu. lepiej sie nie odzywaj :/
Alez on jest denerwujÄ…cy :[ Jak nie mozesz pomoc to sie nie odzywaj !!!!!!!!
jestem denerwujący, ale to wasze posty związane są z tematem mniej niż mój, a więc..... !!! :)

pomóc mogę - Lanson, Tuffrau - "hist.lit. franc. w zarysie";
"Historia literatury francuskiej" - Dybeł Katarzyna, Marczuk Barbara, Prokop Jan; tudzież inne zarysy hist. lit. fr.,

tam powinno coś być na temat, choć sądzę, że koleżanka - polonistka zajrzała już do tych książek, które są w każdej bibliotece. jakby znalazła kogoś, kto potrafiłby przetłumaczyć jej z fr., to polecam zajrzeć też do podręcznika Mitteranda oraz do podr. Lagarde'a & Michard.