wrocław nkjo

Temat przeniesiony do archwium.
czy jest ktos z nkjo we wrocku? ile trzeba miec procent z matury rozszerzonej zeby czuc sie pewnie? i jak tam jest? warto tam isc?
Witaj,

Sorry, że tak późno, ale chyba lepiej późno niż wcale :)
Moja znajoma z matury rozsz. z francuskiego miała 65% i dostała się na UW. Po jakimś czasie przeniosła się do NKJO, czyli jak widać - 65% wystarczy ;]
nawet mniej wystarczy :) studiuję w kolegium, moje gadu - 7260583 jakby była potrzeba :) pozdrawiam
Hajli hajlo!
Jeśli chodzi o Wrocławskie NKJO to nie martw się o punkty :) Może to nie jest zbyt pocieszające, ale niestety francuski jest coraz mniej popularny w szkołach, na studiach i podobno w życiu. Jeszcze dwa, trzy lata temu NKJO przeprowadzało egzaminy wstępne na każdy kierunek. Z maturą czy bez, trzeba było stanąc przed szanowną komisją i wystękać swoją wiedzę :D Tworzono po dwie, trzy grupy na rok. W tym roku się nie poszczęściło i jest tylko jedna grupa. Żeby ją stworzyć przyjęto chyba każdego, kto złożył podanie. Większość z maturą podstawową (ale zdaną na min 80-90%), ale są też po dwujęzycznych liceach, miesiącach i latach spędzonych za granicą, itd Także nie bój dupy będzie dobrze, jeżeli traktujesz serio NKJO :) Jeśli chodzi o UWr i NKJO to wystarczy dobrze poszukać na forum. Mam w grupie osoby, które pouciekały z Uniwerku do nas i są przeszczęśliwe. Ale to nie jest reguła of course! UWr to bardzo dobra uczelnia i jestem pewna, że dostać się na kierunek francuski jest o wiele trudniej. Jak coś to krzycz! 1647938
AAaaaa! Jeśli chodzi o mnie to nigdy w życiu nie wybrałabym innej uczelni! Ale to tylko moje skromne zdanie ;)
Witam,odradzam te szkole wszystkim tym ktorzy chca teraz skladac papiery...wszystko jest wyjasnione we wczesniejszym forum gdzie sluchacze opisali cala sytuacje w tej "wspanialej" szkolce!Prosze link do tego forum (warto przeczytac zanim podejmiecie decyzje o studiowaniu w tym kolegium)http://studente.pl/artykul.php?id=3236