Cote d'Azur

Temat przeniesiony do archwium.
Witanko,
Mieszkam na lazurowym wybrzezu, w Cagnes sur mer od 2 miesiecy, jesli ktos mieszka tu na stale tak jak ja, lub w poblizu (Antibes, Nice) zapraszam do wymiany doswiadczen:-)
kurcze nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :D

napisz jak się tam dostałaś, bo może spróbuję coś wykombinować ;]
hmm ja mieszkam z moim facetem..francuzem.
hej, ja mieszkam w nice....czyli rzut beretem; czasem jezdze do antib lub canne, bo moj chlopak ktory jest francuzem takze, studiuje tam w business school, moj adres, [email]
Dziewczyny, cudownie ;)

Ja właśnie chcę się wybrać do Nice i kompletnie, ale to kompletnie nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Z francuskim kuleję bardzo, bo jestem samoukiem, toteż czytanie francuskich www na temat turystyki to dla mnie katorga i ciągła obawa, że rozumiem to co jest napisane inaczej niż powinnam !

Mam przyjaciela, który studiuje w Sophia Antipolis, w Valbonne i chciałabym go odwiedzić ;). Pomóżcie, proszę ;), powiedzcie, co powinnam wiedzieć, jak powinnam się przygotować do takiej wyprawy (bo tak, dla mnie to ogromna wyprawa!).

Czy lepiej do Nice wybrać się autokarem, pociągiem, czy samolotem? Czy daleko jest z Nice do Valbonne? Jakie są ceny noclegów?

Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje ;)

Chętnie też pogadam na gg, na temat Francji i regionów południowych, mój numer to 81090 ;)
hejka! ja mieszkam od dwoch miesiecy w Ramatuelle 4min samochodem do St Tropez i szczerze to szukam znajomosci, gdyz cholernie sie nudze, nie znam tu nikogo jezyka tez nie umiem dobrze dopiero sie ucze! chcialabym gdzies wyjsc pobawic sie, lepiej poznac te okolice czy pogadac ale nie mam z kim :( jesli sa jakies osoby mieszkajace w tych okolicach i ktore byly by tak mile i chcialy sie ze mna poznac to zapraszam moj mail [email] :-)
hello!!