studio/pokój Paryż

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, od września będę studiował w Paryżu w ramach wymiany studenckiej, chętnie wynajmę studio bądź też ewentualnie pokój, od połowy września przez co najmniej 4 miesiące. Czy ktoś może skończył studia i chce zdać swoje lokum albo zna kogoś, kto wynajmie? Będę wdzięczny za wszelkie informacje, mój mail: [email]
Pozdrawiam :)
Niestety nie mam dla Ciebie żadnej oferty. Piszę, ponieważ tak jak Ty, szukam lokum.

We wrześniu wybieram się na roczną wymianę do Université Paris Ouest Nanterre La Défense w ramach programu Socrates Erasmus. Szukam pokoju w cenie 3[tel]euro za miesiąc. Mam 22 lata, studiuję prawo i nie palę.

Pozdrawiam ciepło!
Szkoda, że dopiero od września. Znajomy ma do wynajęcia studio dla dwóch osób ale chce je wynająć od zaraz (lipiec, sierpień, wrzesień), również możliwość na dłuższy okres. Studio jest wyposażone, przytulne, dosyć duże jak na warunki paryskie, 13-ta dzielnica. Cena od osoby 380 euro (opłaty wliczone w cenę, w tym internet). Dla osób poważnych, spokojnych, niepalących. Osoby zainteresowane proszę o kontakt: [email]
Cześć :)

Ja też jadę do Paryża na studia i szukam miejsca w pokoju bądź całego studia w Paryżu od września, najchętniej w południowo-wschodniej części miasta.

Gdyby ktoś z Was miał kontakt do osoby, która zwalnia pokój/studio, będę baaardzo wdzięczna za kontakt.

Mó mail:
[email]

Pozdrawiam :)
studio w 7 dzielnicy (rue de Bellchasse) wolne od 12.07 do końca sierpnia 2010.
umeblowane, WI-FI, 7 piętro.

500 euro/ miesiąc
cały termin = 750 euro

zdjęcia prześlę na @
proszę o kontakt na: [email]
lub kom:[tel]
uwazaj tam na torebke :]
Dooota, możesz sprecyzować?
Których dzielnic Paryża unikać, szukając mieszkania?
Czy np. 11. dzielnica, między Republique, Nation a Pere Lachese, jest do przyjęcia? Szukam mieszkania przez internet, więc nie mam możliwości obejrzeć okolicy...
A tam takie pierdzielenie o szopenie...