Praca w Lyon!!

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich, mam 23 i poszukuję pracy w okolicach Lyon. Moja dziewczyna jest na drugim roku studiów i ma wyjazd w czerwcu na rok do miejscowości Cluny tj, nie daleko Lyon. Bardzo bym chciał z nią wyjechać i poszukuję pracy w tych okolicach. Interesuje mnie każdy rodzaj pracy byle by się utrzymać z wypłaty. Znam francuski, angielski, niemiecki (wszystkie na poziomie początkującym), ogólnie to skończyłem Technikum Ekonomiczne, jestem z zawodu ,,Technik Ekonomista". Posiadam prawo jazdy kat.B,C (świadectwo kwalifikacji zawodowej - przewóz rzeczy). Pracowałem w różnych fabrykach na halach produkcyjnych, jako kurier, kierowca oraz od dwóch lat jako dekarz. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu pracy:) Mój numer tel 6[tel].
Podaję e-mail: [email]
jak znasz francuski to sobie poradzisz...

polecam zaprzyjaznic sie ze stronka: http://www.pole-emploi.fr/accueil/

CV i LM po francusku, adresy firm i boites d interim i heja.

P.S. inicjatywa i autonomia za granica mile widziana ;)

powodzenia.
Hej Hej :)
Znam Polską Fryzjerkę :) Bardzo sympatyczna i miła kobieta. Ładnie obcina włoski i koloryzuje:)
Serdecznie polecam:

NEW LOOK
SALON COIFFURE & ESTHETIQUE
73, COURS TOLSTOI- 69100 VILLEURBANNE
TEL. [tel]
E-MIL: [email]
Witam Wszystkich.
Mieszkam w okolicach Lyonu od półtorej roku.
Obecnie poszukuję pracy na wekkend.
Jeśli Ktoś ma jakąś propozycję to proszę o kontakt na e-maile: [email]
Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów.
Witam Serdecznie,
Poszukuje pracy mam 20 lat mieszkam niedaleko Lyonu. Jestem pełna motywacji. We Francji jestem od miesiąca i jestem na etapie uczenia się języka. Pracowałam jako kelnerka i sprzedawca. Interesuje mnie praca jakakolwiek np. w fabryce, opiekunka do dzieci, sprzątanie itd.
Proszę o kontakt na e-mail: [email]
Pozdrawiam:)