trudne :/ i pilne.... prosze

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

mam nielada zadanie i nie umiem sobie z nim poradzic ... jestem na socratesie we francji, wiekszosc zajec mam po angielsku i nagle wyskoczyli z esejem po francusku. ja jestem zupelnie zielona, w sumie przez przypadek sie tu znalazlam i dopiero od pazdziernika sie ucze....a mam po polsku napisane madre zdania, wrwane z kontekstu z mojej pracy ale ich sama napewno nie przetlumacze ... nie ma opcji :/ bardzo prosze o pomocccccccccccc ...bardzo proszeeee

aspekt „funkcji” i „formy” w obiektach przestrzennych.........kreowanie przestrzeni publicznej
-Odwiecznym dylematem architektów , co się z tym łączy, jest aspekt „funkcji” i „formy” w obiektach przestrzennych
-Jak dalece pierwotna forma będąca wizją architekta może być zmieniona poprzez narzuconą z góry funkcję...??? czy w ogóle można w nią ingerować, a może też należy wyjść od funkcji aby w efekcie końcowym uzyskać zdefiniowaną bryłę, nie będącą jednak wyjściową ideą autora.
L'aspect de la fonction et de la forme des figures dans l'espace.... La création d'espace publique.
- De tous temps, le dilemme des architectes est l'aspect de la fonction et de la forme des figures dans l'espace.