przedstwianie sie-tłuamczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

ogólnie to mam jutro zaliczenie z francuskiego i możne to banalne ale muszę się przedstawić. Potrafię mowić troszke po francusku ale pisać niestety nie. czy ktoś mogłby mi pomóc?

Nazywam się Natalia. Mam 20 lat. mieszkam na ulicy zielonej. Jestem studentka 1 roku filologii angielskiej. Mam krótkie, proste kasztanowe włosy oraz niebieskie oczy. Mam na sobie czerwony sweterek, jeansy i czerwone kolczyki. Jestem uparta wesoła i lobię jak się wokół mnie dużo dzieje. Do moich ulubionych zajęć należy szybka jazda samochodem, wylegiwanie się w łóżku oraz słuchanie muzyki przede wszystkim ballad rockowych. Ponadto w weekendy pracuje w pubie o nazwie antykwariat jako barmanka i bardzo lubię to co robię. Trzykrotnie byłam w Belgii a dokładniej w Mons oraz w Brukseli. Odwiedziłam m.in. mini europe oraz parlament europejski. Uwielbiam język francuski i chciałabym pisać z niego prace magisterska.
Nazywam się Natalia.
=> Je m'appelle Natalia / Nathalie / Natalie.

Mam 20 lat.
=> J'ai vingt ans.

Mieszkam na ulicy zielonej.
=> J'habite la rue Verte.

Jestem studentka 1 roku filologii angielskiej.
=> Je suis étudiante en première année de philologie anglaise.

Mam krótkie, proste kasztanowe włosy oraz niebieskie oczy.
=> J'ai de courts cheveux chatain et les yeux bleus.

Mam na sobie czerwony sweterek, jeansy i czerwone kolczyki.