list po francusku

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

przygotowujesz sie do rewizyty.napisz do kolezanki z francji liest w którym:
-przeprosisz ze nie pisałas i podasz powód
-pinformujesz jakim srodkiem lokomocji przyjedziesz i o której
-wyrazisz nadzieje na poznanie rodziny i zadowolenie z mozliwosci zwiedzenia paryza
-sprecyzujesz co i dlaczego chcicąłabys zwiedzic
Radziłabym anpsiać to po francusku i dać do ewentualnego sprawdzenia, pozdrawiam
Chere Caroline
désole j'ai ècrit sans mais j'ai appris à bac.
fly par avion pour la france, 10 décembre,à 15h 00.
J'espère que je saurai ton famille.
Je suis heureux que j'ai pour visiter Paris.
Je voudrais voir la Tour eiffel.
je voudrais également visiter le musée du Louvre, comme ayant un intérêt dans la histoire.
Je veux voir les Champs-elyeées, j'ai entendu beaucoup de chocec sur eux.
XYZ

tylko kurcze to ma byc minimum 120 słów://///////////// co moge dodac??
mógłby ktos to sparwdzic??????
>Chere Caroline
>désole j'ai ècrit sans mais j'ai appris à bac.
>fly par avion pour la france, 10 décembre,à 15h 00.
>J'espère que je saurai ton famille.
>Je suis heureux que j'ai pour visiter Paris.
>Je voudrais voir la Tour eiffel.
>je voudrais également visiter le musée du Louvre, comme ayant un
>intérêt dans la histoire.
>Je veux voir les Champs-elyeées, j'ai entendu beaucoup de chocec sur
>eux.
>XYZ

Je suis desolee que je n'ai pas ecrit mais j'ai du apprendre pour mon bac.Tu sais je dois me bein preparer pout cet examen. Je viendrai a Paris en avion le 10 decembre a 15 heures. Je voudrais connaitre ta famille et passer beaucoup de temps avec elle. Je suis vraiment heureuse de pouvoir visiter ce belle ville. Je revais du voyage a Paris, cette ville est magnifique! En premier lieu j'aimerais visiter la Tour Eiffel parce que c'est un symbole de la France. Puis on pourra voir le musee du Louvre pour connaitre mieux l'art francais et voir d'oeuvres d'art les plus connues. Je serais tres contente si nous pourrons visiter les Champs-Elysees. Je suis sur que nous pourrons passer un beau temps ensemble et je pense que ces vacances seront les meilleurs.
dzieeeeeeeki wielkie !
mam nadzieje ze zalicze to..:)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Nauka języka

»

Brak wkładu własnego