oznaki wiosny

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

witam. potrzebuje pomocy w stworzeniu opisu oznak wiosny. przyznam ze jestem zielona jeśli chodzi o francuski wiec jeśli ktoś byłby tak uprzejmy i by mi pomógł to była bym wdzięczna.
Chciałabym żeby mój opis wyglądał mniej więcej tak:
Moją ulubiona pora roku jest wiosna.Zaczyna sie 21 marca ,a konczy 22 czerwca. Wtedy świat budzi się po zimowej drzemce,topnieje śnieg,ptaki zaczynają wesoło śpiewać,wróciły już z ciepłych krajów i buduja gniazda , a zwierzeta wychodza ze swoich zimowych norek.Słońce zaczyna mocniej przygrzewać,na dworze robi się cieplej,a dni są coraz dłuższe.
Codziennie widać jak trawa się zieleni,rozwijają się liście i kwiaty.
Świat staje się piękny i kolorowy,przypomina zaczarowana kraine.
Rolnicy w tym czasie rozpoczynają już pierwsze prace wiosenne.
Bardzi lubię tę porę roku i czekam na nią z utęsknieniem i radością........
Prosze o przetłumaczenie.
stworzyłam coś takiego, mam nadzieję że ktoś znajdzie chwile na sprawdzenie i poprawienie błędów.