jakie?

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem kompletnie zielony co do egzaminów/certyfikatów z francuskiego(nawet nie wiem jak to sie nazywa), podoba mi się ten język i chciałbym sie conieco dowiedzieć co mógłbym kiedyś ewentualnie zdać. Proszę o odpowiedź.
DELF - Diplome Elementaire de Langue Francais ( różnych stopni ), pierwszy stopień przewiduje ok 200 godzin przygotowania. DALF - Diplome Aprofondi de Langue Francais ( pozimo akademicki) Wszelki informacje dostęne w necie , wpisz sobie do wyszukiwarki DELF, centra egzaminacyjne znajdują się w największych miastach w całej Polsce.
Je\'aime francais, me je parle un peu francais
no właśnie..... zauważyłem po tych ostatnich zdaniach, że umniesz tylko troche, ale powodzenia w dalszej edukacji
Beszczelny jesteś, pytasz sie o egzaminy, a jak ktoś ci odpowiada to jeszcze marudzisz, może byś wytłumaczył co jest nie tak, ja same mówie też tylko troszke po francusku.
hehehehe wcale nie jestem bezczelny tylko troche mnie dziwi jak ktoś nie jest do końca pewny jak to napisać i to pisze(w takiej sytuacji powinien sie liczyć z krytyką), a te błędy są tak banalne i głupie że nawet mi sie nie chce ich wyjaśniać. Szczerze mówiąc to wątpie żeby ten koleś miał więcej niż 10 lekcji francuskiego.
Banalne blédy ? A kto mial niedawno problem ze zdaniem ,,j\'aime le français,, nie ty przypadkiem?!
Jedno jest pewne, lepiej jest mowic z blédami niz wogole!!!
Martine , jak do tej pory to nie miałem żadnej lekcji francuskiego
Taki oswiecony, to dlaczego uzywasz zenskiej formy imienia jezeli jestes facetem? (Martin =Marcin/ Martine=Martyna)
Mais si tu es à voile et à vapeur , je m\'excuse .... j\'ai rien contre he he he
OOOO widze, że to miękczak a zwraca mi uwagę, hahahahhahahaha
Boze jaki ten Chris arogancki!
co do Mariette: kto ci powiedział, że to ma być francuska wersja mojego imienia, albo że wogóle ten nick ma coś wspólnego z moim imieniem?