język frANCUSKI-MATURA

Temat przeniesiony do archwium.
CZESC MAM PYTANIE,W TYM ROKU IDE DO LO I BEDE UCZYC SIE J. FRANCUSKIEGO,NARAZIE UCZE SIE ANGIELSKIEGO LAE JESTM PEWNA ZE GO NIE BEDE ZDAWAC NA MATURZE,CZY MAM SZANSE PRZEZ 3 LATA NAUCZYC SIE FRANCUSKIEGO I ZDAĆ GO NA MATURZE(W FORMIE PODSTAWOWEJ OCZYWIŚCIE)
Nie mam doświadczenia w tych sprawach (jestem w Twoim wieku), ale mogę Ci poradzić z mojego punktu widzenia. Więc: moim zdaniem, możesz zdać bez problemu, może nawet poziom rozszerzony, a na pewno podstawowy z dobrym wynikiem, jeżeli nie poprzestaniesz na nauce francuskiego tylko w szkole (tj. z własnej inicjatywy zaczniesz słuchać radia, oglądać tv czy rozwiązywać ćwiczenia, a najlepiej dodatkowo uczyć się w szkole językowej bądź prywatnie z nauczycielem). W każdym razie na pewno musisz się przyłożyć, bo (nie tylko moim zdaniem) francuski jest piękny, ale niestety bardzo trudny. W wypadku, gdy pozostaniesz wyłącznie przy nauce w szkole moim zdaniem możesz maturę podstawową zdać, niekoniecznie na zadowalający wynik. Ale podkreślam, że to jest tylko moje zdanie i pokieruj się lepiej zdaniem osoby doświadczonej, pamiętając równocześnie o tym, że nie ma rzeczy niemożliwych;)
Zdawałam w tym roku nową maturę z jęz. francuskiego na poziomie podstawowym. Zaczęłam się go uczyć dopiero w LO i jakoś udało mi się dostać (aż) 94%. Dla mnie to było sporo:) Jednak samo liceum nie wystarczy i tu dołączam się do głosu poprzedniej osoby, która wypowiedziała się tutaj przede mną.
dzięki:*
dzięki:*
jeśli chodzi o naukę tego języka .. nie ma problemu tylko, że to jest język który wymaga miłości ... jeśli go pokochasz to nawet słówek nie będziesz musiała kuc na pamięć bo będą Ci same wlatywać do główki:)
sliczne slowa poprzedniej mowczyni ,pzdr!
Całe zastępy ludzi na romanistykach rożnej maści miało Frana tylko 3 lata w LO...Tout depend de toi- wszytsko zależy tylko i włącznie od ciebie. POWODZENIA!
A ja sie uczyłam po staremu - 4 lata franca w LO :-) ale bez romanistyki