Język francuski w jeden rok

Temat przeniesiony do archwium.
Otóż zaledwie tydzień temu zacząłem się dość intensywnie uczyć języka francuskiego. I tu mam pytanie - w jakim stopniu jestem w stanie nauczyć się tego języka w ciągu roku (tj do sierpnia 2010)? Podkreślam, ze jestem samoukiem. W czasie wakacji, ferii i innych przerw mogę poświęcić na naukę sporo czasu, jednak w dni szkolne niestety nie będę miał za dużo wolnego. Myślę, że stawiając sprawę realnie będę musiał ograniczyć naukę francuskiego do ok. 15-20min. dziennie (średnio oczywiście). Czy mam jakiekolwiek szanse, aby za rok być na poziomie średniozaawansowanym? Bardzo zależy mi, żeby do tego czasu opanować ten język przynajmniej w tym stopniu!
Jeśli jesteś bardzo zmobilizowany to dasz radę. Ale powinieneś chodzić co jakiś na korepetycje- przecież ważna jest wymowa, bez niej nikt Cię nie zrozumie;P I korepetytor może Cię mobilizować i podsyłać różne materiały. Jakbyś miał ochotę na jakieś lekcje dodatkowe to pisz na maila: [email] albo pytaj, jak masz jakieś wątpliwości językowe czy inne :)
witaj

Ja sie uczyłam do matury od stycznia 2008 i po roku, półtorej zdałam ją b.dobrze, a mogłabym przyłożyć się bardziej niż się przykładałam więc z pewnością poziom średniozaawansowany jest w zasięgu twoich możliwości.
Pozdrawiam :)
Wczoraj z ciekawości zerknelam ile francuski ma czasów..zatkało mnie ;d Przejrzałam każdy i mimo że z pasją ucze sie francuskiego, od wczoraj mam wątpliwości co do tego czy dam rade sie go nauczyć w 10 lat :D

Wszystko jest możliwe. Ja trzymam kciuki za tak wysoko postawiony cel. Jeśli nauczysz sie go na takim poziomie to szacuuuun :O
[ten język nie jest prosty]
Czy ja wiem czy taki trudny... Ja się go uczę od miesiąca i to nie jest trudne... wystarczy wbić sobie końcówki no i wyjątki... a czasów to nie jest ogrom, bo pod tym względem jednak francuski do angielskiego się nie umywa... :)