czy nam sie podoba czy nie

Temat przeniesiony do archwium.
jestem z wykształcenie mechanikeiem!
musiałem zaliczyć dwa lektoraty!
za moich czasów rosyjski był obowiązkowy!!!!
na lektoratach "technicznych " nie było gramatyki !
pani po anglistyce NIC nie umiała! nie znała języka technicznego!!
robiliśmy ją w balona jak chcieliśmy:(
skrypt do tego lektoratu nie zawierał nic gramatyki, nawet tyle co czarne za paznokciem!!
"Śnieżynko" nie pisz czy nam się to podoba czy nie musimy uczyć się gramatyki .
nie musimy !!
powinnismy umieć POSŁUGIWAĆ sie językiem !!
gramatyka jest dla Miodka i Bralczyka ,
najpierw był język potem długo długo nic a dopiero potem gramatyka
nauczyciele uczcie języka a nie gramatyki.
może nie znacie języka tylko regułki gramatyczne :(
Nie mam siły szukać tej Śnieżynki. Może Mogłbyś podać linka do niej.
Nie wiem, po co ta dyskusja.
Poznając język OBCY, musimy poznać jego gramatykę. Jest to absolutnie oczywiste. NIE istnieje język bez gramatyki. To dzięki niej jesteśmy w stanie połączyć słowa w większe całości wyrażające sens.