Zdania do sprawdzenia :)

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o sprawdzenie tych kilku zdań (a dokładnie 9) bo niestety mam co do nich kilka wątpliwości :)

1. La langue étrangère est presque tellement importante que la langue maternelle. - Język obcy jest prawie tak samo ważny jak język ojczysty

2. Notre pays est devenu un membre de l'Union Européenne - nasz kraj stał się członkiem Unii Europejskiej

3. Cela ne suffit pas pour trouver le/de? bon travail - to nie wystarcza żeby znaleźć dobrą pracę

4. sans barrière / sans les barrière - bez barier

5. On peut mieux connaître le pays et tout ce qui est lié avec lui - można lepiej poznać kraj i wszystko to co jest z nim związane

6. ils ne connaissent pas de/des/les? langues - oni nie znają języków

7. ils ont de/le? bon travail - mają dobrą pracę

8.je veux bien connaître - chcę dobrze poznać

9. Je suis sûr que je remporte des/les? nouvelles expériences - jestem pewna że zdobędę nowe doświadczenia
1. La langue étrangère est presque aussi importante que la langue maternelle. - Język obcy jest prawie tak samo ważny jak język ojczysty

2. Notre pays est devenu un membre de l'Union Européenne - nasz kraj stał się członkiem Unii Europejskiej

3. Cela ne suffit pas pour trouver un bon travail - to nie wystarcza żeby znaleźć dobrą pracę (lub Cela ne suffit pas pour trouver du travail)

4. pronuje sans limite moze sans frontière to zalezy - bez barier

5. On peut mieux connaître le pays et tout ce qui le concerne - można lepiej poznać kraj i wszystko to co jest z nim związane

6. ils ne parlent pas aucune langue (ale nie pamietam dokladnie moze:aucune langues?) - oni nie znają języków

7. ils ont un bon travail - mają dobrą pracę

8.je veux bien (lub moze lepiej parfaitement) connaître - chcę dobrze poznać

9. Je suis sûre que je vais acquérir de nouvelles expériences - jestem pewna że zdobędę nowe doświadczenia
to lepiej :On peut mieux connaître le pays et tout ce qui lui est rattaché - można lepiej poznać kraj i wszystko to co jest z nim związane
dziękuję bardzo :*

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa