Mam prosbe czy ktos moglby mi sprawdzic ten tekst?
J'ai obtenu ton lettre.J'ai lu plusieurs chic de livres.Je sais, que tu aimes tres lire des romans d'aventure et des romans d'amour.Moi personnellement adore ,,Le migrateur"- Paulo Colo.C'est livre, qui instruire vivre.,,Le migrateur" parle a amitie et les songes. Prochaine livre, qui je toi recommender est ,,Coup de tonnerre" Danielle Vallot.La trame de capital la lecture est l'amour.Antonio est le ariostocrate de riche, Jane est pauvre. C'est l'histoire l'amour de triste. D'apres ma ce livre enchante le mysterieux.Lis aussi ,,Le pleurs" Monic Craft. Le livre c'est la conte de magnifique a la femme et le cavalier a qui par plusieurs estes la separation. Ils se recontreront.Ils seront eprouver eveiller l'amour de vieux.Le roman moralise et dilate la rate.J'ai idee que tu dois liras celles livres.Que est ce que tu juges a livre de nouveau ,,Madame" Patrcka Surou? Je me sens bien. J' tembrasse.
A teraz po polsku:
Dostalam twoj lst.Przeczytalam kilka fajnych ksiazek.Wiem ze ty bardzo lubisz ksiazki o milosci i romanse przygodowe.JA osobiscie uwielbiam wedrowca P.C.To jest ksiazka ktora uczy zyc. ,,Wedrowiec" mowi o przyjazni i marzeniach.Nastepna ksiazka ktora ci polecam jest ,,jak grom z jasnego nieba" D.S. Glownym watkiem lektury jest milos. Antonio jest bogatym arystokrata Jane jest biedna. Jest to historia smutnewj milosci.Wedlug mnie ta ksiazka zachwyca tajemniczoscia. Przeczytaj takze ,,placz" MC .Ksiazka ta to cudowna opowiesc o kobiecie i mezczyznie ktorzy po kilku latach rozlaki spotykaja sie i probuja obudzic stara milosc. Powiesc poucza i rozsmiesza. Mysle ze ty musisz przeczytac te ksiazki. A co ty myslisz o nowej ksiazce ,,madame"? Czuje sie dobrze. Caluje.