BARDZO PROSZĘ O SPRAWDZENIE! :)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam bardzo proszę o sprawdzenie tekstu: najpierw tekst zamieszczony po polsku poniżej po francusku. Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ :*

Cześć! Co u Ciebie? Jak w szkole? U mnie wszystko wspaniale. Ostatnio uczestniczyłam w meczu siatkówki. Reprezentacja Polski grała z reprezentacją niemiecką! To było w zeszłym tygodniu, o ile się nie mylę 24 sierpnia. Mecz odbył się na hali sportowej w Krakowie. Byłam tam z moimi przyjaciółmi. To było naprawdę interesujące. Na początku kupiliśmy bilety a potem usiedliśmy w wyznaczonym rzędzie na trybunach. Później organizatorzy serdecznie powitali wszystkich gości, potem przedstawili składy drużyn. Następnie drużyny rozstawił się na boisku i zaczął się mecz. Najbardziej podobał mi się zapał i zaangażowanie zawodników! Wszyscy byli niesamowicie przejęci. Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ mecz, w którym nikt nie wykazuje woli walki jest bardzo nudny i nieciekawy.. Ale ten mecz trzymał w napięciu aż do ostatnich sekund.. Jeszcze jeden punkt... i koniec.. Wygrała nasza drużyna.. :)
Mecz był fascynujący!
Kończę już ten list. Mam nadzieję, że niedługo napiszesz list do mnie.
Serdeczne pozdrowienia dla całej rodziny!

Le salut! Que chez Toi? Comment à l'école? Chez moi bien.. Je participais dernièrement au match de la rétine. La représentation de la Pologne jouait avec la représentation allemande! C'était à la semaine dernier, à combien je ne m'aberre pas de 24 août. Le matchs'est passé sur halle sportif à la Cracovie. Je y étais avec mes amis. C'était vraiment intéressant. Nous avons acheté au début des tickets et nous sommes assis ensuite à l'alignée marqué sur les tribuns. Les arrangeurs ont salué plus tard cordialement tout il traite, ils ont présenté ensuite les magasins des équipes. Il s'a espacé ensuite les équipes sur le stade et le matchs'a commencé. Il me se plaisait le plus l'action et l'engagement les concurrents! Tout étaient anormalement imbus. Il a rejoui beaucoup me ce, parce que le match, il ne montre pas à qui donner préférence de lutte il est beaucoup ennuyeux et peu intéressant.. Cependant ce match tenait au voltage jusque aux instants derniers.. Encore un point... Et la fin.. Notre équipe a gagné.. :)
Match était fascinant!
Je finis déjà cette lettre. J'ai je vais farcir, que prochainement tu vas m'écrire la lettre.
Cordial de la salutation pour la famille entière!

« 

Brak wkładu własnego