bardzo prosze o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo prosze, zeby ktos mi sprawdzil i poprawil moja prace domowa z francuskiego

Mon parents sont cool, quond je oublie me livres, ills importe me livres à l'ecole. en toute chose il y a un mais. Ma mère est intransigeants pour des argents , elle ne veux pas dépense des argent pour me shopping. Mon père est exigeants et stricts pour me notes, il voudrais qou je attenre seulement 6. après tout me relactions pour me parents sont bien et j'aimer leur pour tout.

napisze jeszcze po polsku o co mi chodzi bo nie wiem czy to co napisalam jest zrozumiale
Moi rodzice sa cool, kiedy zapomne zabrac ksiazki, oni mi ja przywoza bez robienia problemow. ale wszystko ma swoje granice, moja mama jest bezkompromisowa w sprawie pieniedzy, nie chce mi ich dawac na zakupy. moj tata jest wymagajacy i zasadniczy w sprawie moich ocen, chcialby zebym dostawala same 6. Mimo to, moje relacje z rodzicami sa dobre i kocham ich za wszystko.

Jeszcze raz prosze, aby ktos sprawdzil i poprawil ta prace, bardzo mi na tym zalezy ( i zeby tata byl usatysfakcjonowany lepsza ocena ;p )
z gory dziekuje wszystkim ktorzy nawet spojrzeli i przez chwile sie zastanowili nad tym :*
Mes parents sont vraiment cool. Toujours quand j'oublie mes livres, ils me les apportent à l'ecole sans rien dire.(przydaloby sie wiecej przykladow...) Malheuressement ils ont aussi ses habitudes que je n'aime pas. Ma mère par example est intransigeant s'il s'agit de l'argent , elle ne veux pas trop me donner des sous pour le shopping. Mon père est exigeant et stricts s'il s'agit de mes notes, il voudrait bien que je n'aie que des 6. En tout cas//Quand meme mes relations avec mes parents sont bonnes et je les aime beaucoup pour tout.
bardzo Ci dziekuje :*

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie